|
|
|
|---|---|
|
Vore tacksam att få lite uppskattade värden på en 530 xi Touring 2005 7000 mil sv.såld M-sport komfortstolar navi drag automat aut baklucka värme i baksätet xenon mm? Något speciellt att tänka på att kolla tekniskt? Besiktigad senast 2012-04-25. /Anders | |
|
Inga "konstiga" färgkombinationer antar jag? Runt 200' kanske. På E61 skulle jag kolla efter rost på baklucka och nivåregleringen. |
|
|
känns högt med 200´tycker jag, tänkte närmast cirka 170 tkr, inte så lättsålt med gamla bensinare väl? Har fått bytesförslag på detta objekt. Den är carbonsvart med tryffelbrun helläder, känns rätt okay även om det är ädelholtz fine wood lister interiört vilket inte är nån hit direkt. /Anders |
|
|
Mycket liten kundkrets på den bilen. Rätt köpare kanske betalar 170', men jag skulle snarare räkna med 150' +-3%. Mvh Marin |
|
|
Ja det är inte lätt att sälja just nu, sålde just min BMW pga separation, fick 170000, för en 530XD rejält utrustad. 12000mil, så att få mer än 160000 är nog inte troligt! |
|
|
grattis till försäljningen Jocke, vad blir det nu? Vi får se om det blir något inbyte, jag har en annan kille som kommer och kikar imorgon utan inbyte och det känns förstås bäst! /Anders |
|
| Mitt inlägg juli 2012: Antar att du får JWY280 för 430-440', monterar 19" och ut med den igen till försäljning? Om du kan sälja den utan värdeminskning, grattis! En 2005 530ixt torde ha begränsad efterfrågan och bör kosta under 150'. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.