|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Körde bara på 1,8 tryck så jag va 150hk kort,sammt saknade tuben....så jag har lite kvar att ge efter som ni börjar komma så nära | |
MIRRE75 |
Här är en film från mantorp! ftp://402m:402m@phatboy.mine.nu:2121/ |
|
-Supramannen. Det har florerat massa rykten om att du skulle ha den "fin" motor i nu. Hur stämmer dom ryktena?? Hellre liten och rapp än stor och slapp!! |
|
|
Hej Som vanligt bara massa rykten,sitter en standard motor i...är bara andra kammar... Fin motorn är på väg ihop...och kommer användas när det kommer för närgångna BMW |
|
|
Supramannen: Skulle du inte sälja bilen? Kilander: grymt roligt att se din bil på Mantorp, hoppas verkligen du får ordning på "finjusteringarna" Letar relativt rostfri BMW e30 med defekt eller ingen motor, Styrbox till -83 m10. m30/745 motor |
|
| Jo den ska säljas till förmån för nytt projekt | |
|
Supramannen vad är det för bil du ska köpa då blir det en BMW eller skulle det inte vara skoj med en ny M5 med Turbo Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585---- The RavenRacing--- ------------------- |
|
|
Supramannen Hur mycket ska du ha för bilen då??? Dom 3 B:en--------------- -Bemmer,Brännvin,Brudar- ----M-Power------------ Garett the best a man can get DC-Hub Ask Fore The IP FtpServer Ask Fore The IP ICQ:137785585---- The RavenRacing--- ------------------- |
|
|
Vad jag ska ha är beroende spec på bilen om du är intresserad bara maila mig... Pris från 350k uppåt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.