|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har fått ett set fälgar som jag fått, men dom passar inte pga att dom var för uberfeta för min E46 =P Hade gått om det typ var 0.5-1cm längre in. Så jag får byta eller sälja antar jag. Men efterssom jag är noll fälgkunnig så frågar jag er. Däcken som sitter på är 225/55 17" fram och 235/50 17" bak. Och det är ET20 om det hjälper nått. [URL=Länk | |
|
ny länk [URL=Länk |
|
|
men gaaqaah!!! vi provar igen då Länk |
|
|
ET20 mm gör att fälgarna hamnar 21-29mm för långt ut om man räknar på vilka ET-mått BMW:s fälgar kan ha till vanliga E46:or. ET20 mm används till t ex 5 och 7-serien Länken fungerar inte... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Sista länken funkar väl? ET 20 funkar om fälgarna inte är så breda. Jag har två andra 5 serie fälgar annars och det är inga problem. länkar igen då. Länk |
|
|
Däckdimensionen tyder på att de suttit på en 7-serie ------- //Lövet |
|
|
Jo, (näst) senaste länken fungerade men du hann lägga ut den innan jag svarade... :P Det finns ett BMW-art.nr på fälgarna - ta det och slå in det i realoem.com, för att se till vilka bilar fälgarna är. Bara för att man i vissa fall kan få dit ET20-fälgar på en E46, innebär det inte att de "passar" - styrgeometrin blir nämligen helt fel och den minskade ET:n gör att påfrestningarna på leder mm ökar... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Vad ligger prisbild eller bytespris på såna då? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.