|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Någon snäll själ som kan säga eller visa vart man kan tona rutor? vart gör dem det båda bra och billigt???? tacksam för svar! | |
|
Kolla på bilglasfirmor, de brukar kunna tona. Annars kan vissa rekondfirmor göra det. Ska det bli riktigt billigt får du köpa film och göra det själv, när jag kollade för att tona min touring fick jag priser på mellan 2500-4000. |
|
|
Tack Stefan! Men jag har varit på glasmästeriet, och andra bilglasfirmorna oxå! Det är ingen som gör det :( Jag vill inte göra det själv för jag vill att det ska bli proffsigt gjort! Jag bor i Strömstad, kan köra långt bara för att få det gjort för priser under 1500- 2000! Det är 5 rutor totalt då! Bakrutan, bakre sidorutorna och bakre små sidorutorna! |
|
|
Gav ca 2500 för bakruta och två små rutor på min E83/X3. Blev otroligt jävla bra, och ser lika bra ut nu två år senare. Dock söder om Stockholm. 1500 kan du glömma tyvärr. |
|
|
Tror dock han ej behöver oroa sig av att tona rutorna. Killen voltade med bilen i över 140 bilen är helt total krossad. Tur att han överlevde |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.