|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det fullt genomförbart att ta bort fartspärren med PA Soft? Beställt en, men inte fått hem den är. Nu står det limit 250, det är dock ingen grön lampa bredvid den (vet inte vad den betyder), men antar att bilen är spärrad | |
| Nei det går inte,du må ha en vmax modul\chip Länk | |
| Jaså okej vad synd. Är det någon höjdare med chip till de motorerna, vill inte hålla på att höja varvstopp eller riskera att den går magert osv... Spelar det någon roll om man använder sig av Dinans chip lr köper från Its fun. Det kanske är exakt samma produkt, någon som har en aning? | |
| tror ESS er ett bra alternativ Länk | |
| Ja ESS verkar ju veta vad de pysslar med så det kan de nog vara! Men "Application intended for: E39 540i from 1999 2000 2001 2002 2003 2004" känns ju lite märkligt... På en -97 antar jag att man väljer "M60/M62" isf? | |
| ja du väljer "M60/M62" (utan vanos) | |
| Okej. Men blir nog att kolla om den har fartspärr eller ej i helgen, den kan ju trots allt vara borttagen av tidigare ägare :) Mina kompisar tror det iaf, dom tycker den går väldigt bra, själv vet jag inte då jag inte kört mot någon annan 540. Hur många hk lämnade de fabriken med? 300? | |
| 286hk standard,kolla om den har fartspärr he he se opp for polisen.(og andra djur i vegen) | |
|
Det står ju 286 i papperna iaf, men isf borde den väl bli avhängd av en Mustang som gått hälften av miltalet med typ 305 hk även om den har automat? Och även dessa Volvoraggare som säger sig ha ca 315hk, har visserligen inte kört mot sådan på motorvägen direkt, men tycker inte de verkar gå bättre. Får nog kolla om det sitter fartspärr på´n i helgen :) :) Ja djur är ju alltid läskigt även om det finns viltstängsel, blir väl att åka en vända först och kolla så det är grönt kanske. Safty first! |
|
| Går ej, du måste ha en modul. 119 Euro: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.