|
|
|
|---|---|
|
Länk IMO: Snyggare än vanliga V40 | |
|
Hur många liter lastar den? |
|
| Står ju på länken. | |
Karl-Hilding |
Är det bara jag som tycker den är ful? |
| Läcker som XC | |
| För stort överhäng fram och för lite bak, inte rätt grund för snygg design... Gäller f.ö. flera Volvo sedan 10 år tillbaka.. Sen är det ju en smaksak om en höjd bil med extra plast är snyggare eller fulare än grundmodellen som den bygger på. | |
|
Jag håller med dig Karl-Hilding. Jag kan inte låta bli att associera fronten med ett älgtryne. :-) mvh/ Anders |
|
|
Jag tycker den ser riktigt bra ut på dessa bilder. Håller med om för stort överhäng fram. Men det är ju ett problem på alla Volvo modeller tycker jag, framför allt S/V60. |
|
Karl-Hilding |
Ja det är bla den stora phula fronten jag vänder mig emot. Sedan har jag aldrig gillat plastsjok. Inte ens när Golf kom med såna på 80-talet :-) |
|
Haha. Och utan vettiga AWD alternativ blir det verkligen mer show än go. T ex en D3 AWD tror jag skulle kunna bli en hit. OM priset är rätt vill säga. Vanliga V40 tycker jag är för dyr och denna är ju knappast billigare... |
|
| Älgassociationerna var ju klockrena! :) Nu återstår bara att ta fram ett avgassystem som återger ljudet av en brölande brunsttjur. Redan när 850:n kom hade jag svårt för ljudet som påminner om att någon sitter och hoar med en plåthink på huvudet ;) | |
| tycker den var riktigt snygg och hoppas att prislappen inte blir allt för hög | |
| den går att konfigurera på volvos hemsida nu.. priset börjar på 255.. | |
| Och 337K för den enda AWD varianten. Svettigt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.