|
|
|
|---|---|
|
Har köpt mig en e39 -99 som jag skulle vilja snygga till lite. Framljusen med oranga blinkers är ingen höjdare enligt mig, Går det byta bara själva blinkersglaset på nåt sätt eller måste jag byta till dom nya facelift lyktorna? Har xenon orginal om det spelar nån roll? passar eftermarknadslampor bra utan massa kabelkrångel och varningssignaler? Vilka lampor kan ni rekommendera isf? ska se så original ut som möjligt:) Även bakljusen skulle jag vilja ha vita och hur gör man där? Har även tankar på att slänga dit en M-front men den passar väl rakt på va? Några mer tips kanske vad jag behöver göra med för att få bort gubbloocken lite? Den är helt orginal just nu. Tacksam för tips:) | |
|
Köp nya täckglas med vit blinkers. Köp nya bakljus med vit blinkers. Lätt som en plätt att byta. Vill du byta till facelift rekomenderar jag hella orginal. Klart snyggast. Dock passar ej kontakterna rakt av till blinkers och pljus. Köper du nya följer ofta adapterkablar till dessa med, plug and play dvs. Kolla på www.schmiedmann.se |
|
| Kan varmt rekomendera dom grejerna på schmiderman klockrent.:) | |
|
Okej, då vet jag lite mer, då blir det nog bara att byta täckglas, visste inte ens att det fanns så stort tack för det. Men borde väl finnas billigare än schmiderman? kosta ju 700kr styck där... |
|
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
eller.. Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.