|
|
|
|---|---|
|
Hej Kan någon hjälpa mig att få reda på vad jag har för stereoenhet på min bmw, det är en bmw 520D -07 byggd i Juni samma år. Registreringsnummret är FUT478 Har fått en baslåda 12" med inbyggd slutsteg från MDS, vilken utgång behöver jag på stereoenheten samt vilken kabel, lite tips och råd uppskattas. MVH | |
|
Du har: S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi-Högtalarsystem Dvs, det sitter ett slutsteg någonstans som drivar alla högtalarna, inkl basarna under stolarna. Jag skulle gissat på att hitta lågnivåingång på slutsteget och tagit signal därifrån till din baslåda. Alternativ om du har högnivåingång på baslådan, ta högnivåsignalen vid basarna. Jag har S676A i min Compact och tjuvade in mig på högnivå vid bakhögtalarna (fullregister, har inga basar under sätena) och körde med en Infinity Basslink T. Imponerande resultat!!! Lycka till och skriv gärna hur det går/gick. Chassinummer WBANX11060CX88901 Typkod NX11 Typ 520D OL (EUR) E-modellserie E60 (MUE) Serie 5 Typ LIM Styrning LL Dörrar 4 Motor M47/T2 Cylindervolym 2.00 Motoreffekt 120 Motor HECK Växellåda AUT Färg TIEFSEEBLAU METALLIC (A76) Stoldynor LEDER DAKOTA/CREAMBEIGE (LCGE) Produktionsdatum 2007-06-21 Extrautrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatväxel S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sportratt läder S2SDA LM RAEDER STERNSPEICHE 243 / NL BMW LM stjärneker 243 m nödloppegenskap. S302A ALARMANLAGE Stöldskyddsanläggning S3ACA ANHAENGERKUPPLUNG Släpvagnskoppling S428A WARNDREIECK Varntriangel och förbandspaket S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Innerbackspegel automatisk avbländade S442A GETRAENKEHALTER Burkhållare S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Stolsjustering elektrisk med memory S465A DURCHLADESYSTEM Nedfaellbart baksaete S470A KINDERSITZBEFESTIGUNG ISOFIX Isofix-System S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sportstol S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Stoluppvärmning förarsida/passagerar S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Interiörlister högglansiga svart Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Stralkastarspolare S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Parkeringsavståndskontroll (PDC) S522A XENON-LICHT Xenon-Ljus S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatautomatik S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Hastighetsreglering S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi-Högtalarsystem S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 för DVD S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Utförande för kallt klimat S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Extra-Export tankning S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Aterförsäljarslista Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Korsvis manövrering utgår S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR Fordonsdokumentation svenska S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Landsspecifik navigation målstyrning S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S8SPA COP STEUERUNG Styrning COP Serieutrustning Kod Benämning (gränssnitt) Benämning (EPC) S346A CHROME LINE EXTERIEUR Chrome Line exterieur S548A KILOMETERTACHO Kilometerräknare S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Sprak tyska |
|
|
Tusen tack Kris, vilket bra svar, så snabbt, Tack så mkt. En fråga nu när jag läste igenom ditt inlägg är... S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Navigation access request,country-spec. Har jag Navigation i bilen, har inte märkt det eller saknar jag bara dvd skivan? Dum fråga kanske.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.