|
|
|
|---|---|
|
Har sportstolar i min E34 där sidostödet på förarstolen är trasigt (De flesta sportstolar verkar gå sönder där) hål i tyget och stoppningen har trillat ut. Ser inte så trevligt ut. Har kollat med BMW, klädseln har slutat tillverkas. Har kollat på ebay i Tyskland, där finns det en som säljer ett sidostöd men till fel sida tyvärr... Har kollat Blocket och Bildelsbasen, inget där. Nån som har fler tips på var man kan leta? Endast tyget eller hela sidostödet jag är ute efter alltså, färgen är Anthrazit (A1AT verkar vara en färgkod) | |
|
Kan man köpa stoppningen på BMW fortf? En sadelmakare borde ju kunna fixa det där med nytt skin tycker jag? Finns säkert någon metod så man får skinnet att se mer använt ut så det passar resten. Alt om du hittar en begagnad passagerarstol som du kan flytta ryggen ifrån. Inte helt ovanligt att det dyker upp sådana stolar här på powerbörsen. |
|
|
Vet inte om man kan köpa stoppningen på BMW faktiskt, ska kolla med dom. Lär ju dock inte vara gratis... Ska hålla ögonen på powerbörsen, en hel stol är ju också ett alternativ faktiskt. |
|
|
Säljer BMW inte ens tyget i metervara? Låter konstigt att A1AT (Executive/V8klädseln)inte skulle finnas i och med att det är den vanligaste klädseln tillsammans med L2SW och A2AT. För begangnade sidostöd skulle jag leta i UK då har du större chans att hitta delar från en vänsterstol. Annars åk förbi en bilskräddare och hör hur det kan lösas. Stephan |
|
|
En pusselbit på plats! Hittade stoppningen på ebay i Tyskland, nu återstår bara att hitta tyget. Stephan: Nix, finns inte enligt BMW i Luleå iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.