|
|
|
|---|---|
|
När vintern komme så tar det emot att byta ut alu-fälgarna mot de svarta plåtfälgarna med vinterdäcken. Några tips på acceptabelt snygga (billiga) hjulsidor för att härda ut tills vinterdäcken är utslitna och kan ersättas med nya alufälg/däck? /Pix | |
|
Vill du inte köpa originalhjulsidor nya på BMW, så finns det ju att beställa via bildelsbasen(skrotarna). Ja...tar för givet att du kan tänka dig originalhjulsidor :) Mvh Janne. |
|
|
En del däckhandlare har ju övergivna original set till olika bilmodeller.Han jag handlar däck av brukar sälja de för fika pengar. mvh |
|
|
Förlåt, Jag skulle varit tydligare Original eller inte spelar inte så stor roll. Jag var mest ute efter saker som funkar (montera/demontera) och som ser snyggt ut. Biltema etc. tycker jag ser riktigt illa ut, och jag skulle nog föredra att åka utan. De gånger jag provat dessa så har även ytbehandlingen ärgat sönder efter en vinter. Och någon gång har dessa sprickigt vid montering Naturligtvis är ett par nya alu-fälgar det bästa, men sitter nya dubbade däck på nya plåtfälgar.. /Pix |
|
| Leta beggade på ebay.de, där bör en sats BMWoriginal gå att hitta för småpengar. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.