|
|
|
|---|---|
|
Hej, Ofta blir man ju frånrådd att köpa av mindre handlare, men denna ("hål-i-väggen") handlare kan jag faktiskt rekommendera. Var och en gör såklart sin egen bedömning. Jag undanber mig att hållas ansvarig om någon inte är nöjd. Länk Sonen i familjen talar flytande engelska. I tillfället jag gjorde affär (det var typ -07 eller -08) med dem kom vi överens om allt per telefon´och allt funkade mycket smidigt. Så här i efterhand kan jga bara vara smått kritisk vad gäller två saker. 1) Det visade sig att någon Enistein försökt köra två cd-skivor i stereon samtidigt. Den fick skrotas. 2) Jag ficke beskrivet att däckmönstret skulle vara bra, "ca 80%". I verkligheten var det ungefär tvärtom, 20 % kvar. Får man bilen ett par tusen euro billigare än hos "märkeshandlaren" kanske man kan kosta på den nya däck etc... Så tänker i alla fall jag och om DU råkar vara av annan uppfatning så OK så länge du fattar följande. Har du något gott / mindre gott att säga om just Autocenter-oberhausen.de så är det nu du ska tala eller för alltid hålla truten stängd... | |
|
Hehe, jag köpte en Porsche Boxster av dem 2006. Första bilen jag tog hem, var också nöjd med affären. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.