AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
5.259

Autocenter (Oberhausen) tummen upp

Visa användare
635
WGG
325i Touring (e91)
Jaguar F-type R
Hej, Ofta blir man ju frånrådd att köpa av mindre handlare, men denna ("hål-i-väggen") handlare kan jag faktiskt rekommendera. Var och en gör såklart sin egen bedömning. Jag undanber mig att hållas ansvarig om någon inte är nöjd.

Länk

Sonen i familjen talar flytande engelska.

I tillfället jag gjorde affär (det var typ -07 eller -08) med dem kom vi överens om allt per telefon´och allt funkade mycket smidigt. Så här i efterhand kan jga bara vara smått kritisk vad gäller två saker. 1) Det visade sig att någon Enistein försökt köra två cd-skivor i stereon samtidigt. Den fick skrotas. 2) Jag ficke beskrivet att däckmönstret skulle vara bra, "ca 80%". I verkligheten var det ungefär tvärtom, 20 % kvar.

Får man bilen ett par tusen euro billigare än hos "märkeshandlaren" kanske man kan kosta på den nya däck etc... Så tänker i alla fall jag och om DU råkar vara av annan uppfatning så OK så länge du fattar följande.

Har du något gott / mindre gott att säga om just
Autocenter-oberhausen.de så är det nu du ska tala eller för alltid hålla truten stängd...

Hehe, jag köpte en Porsche Boxster av dem 2006. Första bilen jag tog hem, var också nöjd med affären.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.