|
Sida 56 av 56
|
|
|---|---|
|
Återupplivar tråden. Är sugen på en 1M eller eventuellt en M2, men har en förkärlek för 1M bilarna. Vad är ett vettigt pris att betala idag och vad tror ni om marknaden framöver? Har en tendens att byta bil ofta... |
|
|
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW 1M Coupé 340hk Länk Vettigt eller ej , det får nog varje köpare avgöra. |
|
| Avställd i 18mån? Märkligt bolag är ägare? | |
|
Är väl han Robert som köper och säljer diverse M3 E46 bland annat? Aktiv på BMW Club Sweden på Facebook. Rejält överpris dock. |
|
|
Samma 1M som är till salu |
|
| 2 av bilarna i samlingen till salu. Är han samlare eller säljare? | |
|
Länk Säljare verkar det som... |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Lite missledande i Youtube-klippet att han framställs som entusiast och bilsamlare när han i själva verket inte äger någon av bilarna privat. Sociala medier och ytlighet... :D |
| Fan vad dåligt, grund lurad. | |
|
Still going strong :) ;) |
|
|
Hej. Jag har en Valenciaorange 1M, som använts ganska sporadiskt de senaste åren. Ställde på den i år med förhoppningen om att jag skulle hinna ut och finåka en del, men tyvärr har det inte blivit alls många mil. Börjar nog inse att det är dags att fundera på att sälja den. Undrar om ni, som verkar ha bra mycket mer kunskap än jag om denna typ av bil, tror att jag borde fixa till fälgarna före jag försöker sälja den? Det är nämligen så att de har haft lite oönskad närkontakt med trottoarkanter … Jag vet, jag borde vara mer försiktig när jag parkerar, men hamnar tyvärr lite väl nära då och då … :-/ Då jag är första och enda brukaren av bilen, vilken är helt i originalutförande (bortsett från BMW original svart grill och kolfiberkåpor till backspelglarna) och aldrig varken vinterkörd, bankörd eller trimmad så borde den väl vara hyfsat attraktiv på marknaden? Borde kanske egentligen ställa den i garaget och hoppas att glädjen att köra den återvänder. Svårt. Åsikter om fälgfix eller ej? |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Jag tycker att du definitivt ska fixa fälgarna om bilens skick i övrigt är top notch. |
| Om bilen i övrigt är väldigt fin och endast en ägare så rekommenderar jag också att fixa fälgarna innan försäljning. | |
| Okej, får kanske ta tag i det. Tack för svaren! | |
| Släng på kromnjurarna när du ändå håller på! | |
|
spurs....ska du sälja så fixa fälgar samt originalnjurar på. En och samma ägare, samt att du servat och har bilprovningsdokument betyder mycket vid en försäljning. Att den är i originalskick är också värdehöjande. Jag ser gärna att den blir kvar i Sverige... men ska du ha ut max rekommenderar jag sälja utanför Sveriges gränser. Helst om du kan , så behåll den ... svensksålda 1M, blev endast 116 st , och hur många som finns kvar vet jag inte.... men att det är en udda bil , vet vi som kan 1M :) Lycka till |
|
| Finns 103 st. kvar enligt Carinfo. Dock kan man tyvärr inte se historiken (brukar man kunna) - av de ursprungliga 116 är några skrotade, några exporterade och av de 103 som är kvar är säkert några importerade också. | |
| MUC... Tack för info :) tänkte inte på carinfo... | |
| spurs_hstd: se PM/Powerpost | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.