|
Sida 51 av 56
|
|
|---|---|
| Man får ju huvudvärk av att läsa annonsen dessutom | |
|
Allt kan säljas för över , underpriser, beror ju på hur eftertraktat det är!! |
|
|
Dom där stolarna kunde man gärna tänka sig men de kostar en arm och ett ben. Den har många hiskeligt dyra eftermarknadsprylar som titan-akra, bbs, brembo, kw och motordelar. Någon har gått all-in och det har säkert kostat super-fleisch! Minst 300' plus montering! Räknar man på det så är den kanske billigast på blocket ;) |
|
| grym är bilen iallafall. skulle kunna tänka mig att offra en kula för dom stolarna.. ;/ | |
| Jag kan ta fälgarna | |
| Ja vad ligger sådana BBS fälgar på i pris? | |
|
70 lax + däck. Länk |
|
|
|
|
|
|
|
|
Den enda njutningen du verkar ha av 1M är att titta på annonser och youtube-klipp? Måste vara jobbigt att vara milrädd? (hoppas du kan ana att det är med glimten i ögat) ;))) |
|
|
Kan vi inte döpa om tråden? "Vi som tycker 1M är världens bästa bil och gillar att kolla dyra annonser?" ;-) |
|
|
@phoenix ... men jäkligt intressant utveckling som blivit på 1M :) Jag är inte mil rädd , bara km rädd ;) aerobat... nix , du får döpa en egen tråd om det ;) |
|
Verdi |
Men är det inte tråkigt att känna att du inte kan utnyttja allt som gör bilen speciell? Som investering betraktat är den ju faktiskt rätt medelmåttig. |
|
@Verdi... 1M är gjord för bana , och det har jag inte börjat köra än. De gånger jag luftar den på landsväg , räcker gott :) Jag köpte inte bilen som en investering , men jag förnekar inte heller att jag såg en potentiell bil som kommer öka i värde. Medelmåttig som investering .... kanske nu , men framtiden... ?? Den som lever får se ;) |
|
Verdi |
Är den verkligen så bra på bana? Har läst att den ska vara lynnig och svårkörd. Främst för att diffen som väl kommer från E46 M3(?) inte riktigt lirar ihop med den vridstarka N54-motorn. Den hänger inte med helt enkelt och resultatet blir en orolig bakända. Eftersom det är DYRT (oförsäkrat!) att sätta bilen i räcket på en racerbana så tycker jag 1M är helt fel bil om man inte är så bra på att köra att man vill ha lite extra utmaning. Men även då har jag svårt att se hur det kan vara kul att bli överraskad av sin bil... Är väl nån slags macho-grej? Jag testade lite nu i veckan på bana med M3/M4 ZCP och det var riktigt trevligt. Självrisk på 44 tusen dock så det tog ner risken lite. Körde dock inte så fort utan vi låg alltid bakom en instruktörsbil. Men vissa varv rullade det på ganska bra. Lite synd att möjligheterna att köra bana försäkrad verkar dåliga nu när BMW SC har lagt ner. Jag blev faktiskt rejält biten av bankörning. Men jag kör inte utan försäkring. Så enkelt är det. |
| Jag är faktiskt inte heller så imponerad av 1Ms köregenskaper. Den är som sagt ganska orolig och på våt vägbana är den rent av livsfarlig om man trycker på lite. Så för det priset dem ligger på nu finns det helt klart vettigare alternativ. Sen är den säkert rolig om man gillar att lägga ut baken på bana men annars vet jag inte. Hade hoppats på mer då jag tyckte den var en av de ballaste Bilarna BMW skapat innan M2 och M4 tog över den tronen. | |
|
@ Verdi.... finns en hel del inom fd BMW SC som kör sina 1M på bana, verkar som de har jevligt roligt :) Gamla SC har blivit Bavariaracing och de filar på sina försäkringsfrågor, vet dock inte om de har fått någon lösning än. Klart man måste ha försäkring , allt annat verkar ju helt korkat. |
|
|
denna ser inte ut att haft ett bra liv! :( visst är det väl den som stod länge tillsalu på Optimalcars i Kungens kurva. mattsvart folierad med guldfälgar och en massa extra utr.. Länk |
|
| Borde va dödstraff på att behandla en 1M sådär. | |
| Va fan har hänt med skiten? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.