|
Sida 50 av 56
|
|
|---|---|
|
Länk För andra gången så ligger min 1M på Garagets förstasida :) :) |
|
|
Sveriges finaste 1M är nu på blocket Länk |
|
|
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW 1M Coupé / M-Drive / Navi / Harman Kardon Länk 8 tusen mil mer än Mattias bil :) ser fin ut ändå |
|
| Hur i hela friden får man ihop så många mil på en 1M?? Körde hela europa runt eller? :D | |
| 2000 mil om året. Det är så man får valuta för pengarna. | |
| Blir närmare 3000 mil per år men visst, bilen skall användas. Säkert någon som vill ha trots höga mil med lite tur :) | |
| Med tanke på att det inte är en äkta M så går det fint att bruksa den ;) | |
| Danne hur går det med matematiken? I trafik 2012-03, dvs 5 år i drift dvs. 2200 per år, inte nära 3000 :D | |
| Kollade inte exakt vilket datum det var 2012 men antog att det kanske var en bit in men blir iaf drygt 2000 då :) | |
Verdi |
3700 mil mellan senaste och näst senaste service. :-) Mycket pengar för en 5 år gammal bruksad bil. Ps. Vad ska han ha för den vita? Är det bara jag som föredrar original om det nu ska anses vara en samlarbil? |
|
Longlife hit och longlife dit..... tror inte ett smack på att motorerna mår bra att vänta till 3000 mil mellan service. Känns som han slarvat med sevicarna , 3700 mil !! |
|
|
Den vita ville han ha runt 500k för tydligen. Känns rätt mycket i överkant för min del iaf. Kanske Skorpionen skulle kunna få det för sin möjligen men inte denna. Service på en M-bil skulle jag säga är var 500 mil ungefär grovt räknat. Give or take. Beror lite på hur mycket man kör. Men jag hade i alla fall bytt olja minst en gång per år. |
|
| Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW 1M Coupé (340 hk) / HiFi Högtalarsystem Länk | |
| Ägaren till den gjorde det enda rätta och bytte in den mot en M2... | |
| De var dags efter 7000 mil | |
|
1M hänger på riktigt bra :) |
|
| Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Bmw 1m Länk | |
| Jag vill tipsa om en annons på Blocket: BMW 1M Svensksåld Länk | |
|
Nytt prisrekord ? Länk |
|
| Det är ju lätt att begära fantasipriser för en bil. Det är en annnan sak vad någon är villig att betala. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.