|
Sida 41 av 56
|
|
|---|---|
| Förmodligen tycker han färgen är snygg, får man ju hoppas ;) | |
| Bland de snyggaste färgerna som BMW knåpat ihop om du frågar mig :) | |
| Sepang bronz är klart en snygg färg och den passar perfekt till mindre modeller typ 1M eller Z4M ;) | |
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Sepang bronz. är en skitsnygg färg. har både sett den på m5 och m6 och den är topp tycker jag |
| Såg inte bra ut på de bilderna du länkade iaf. Kanske gör sig bättre i verkligheten. E60 M5orna vet jag gör sig hyfsat bra i den färgen iaf. | |
|
Länk Java green 1M oem, den är jäkligt fräck! :) |
|
| Den är grön den :) | |
|
En av cheferna inne på BMW M har en Polaris Silver 1M och en M2 i samma färg... Det finns totalt två Polaris silver, två Monte Carlo blue, två Atacama Yellow och två Mamba green individual 1M. |
|
| + 1st i sepang bronz ! | |
|
Den andra polaris silber är i så fall den här (...om nu inte Imolarots chef har en holländsk reg.ad 1M): Länk Länk M3 E30, the real one... Sport Evolution, the ultimate one! |
|
We 2.000 BMW M2 LCI -18
BMW 520DA Touring M-Sport -12 BMW Z4 M Coupe -06 BMW M3 -02 BMW Z3 Coupe -99 BMW 740i/6 -96 BMW M5 3.8 -92 BMW M535i -87 |
Polaris silver är inte matt! Det där måste vara frozen silver. |
|
Jo, så är det att polaris inte är matt, men bilen dyker upp när man söker på polaris silber. Kan kanske mycket väl vara en annan individual kulör. Oavsett rätt passande på 1M. M3 E30, the real one... Sport Evolution, the ultimate one! |
|
| Mer troligt att den bara har ett litet lager vinyl på sig... | |
| Java green för den som inte vill vara anonym. Undrar hur en sån skulle te sig i göteborgstrafiken. Skulle folk i någon slags beundran och respekt hålla avstånd eller skulle alla svagsinnade ligga kloss an av ren ilska? 😀 | |
| Spelar nog ingen roll om de är svagsinnade eller full med beundran ( kan man vara något annat om 1M? ;) ) så är avståndet praktiskt taget 0 idag :( | |
|
Hade velat se en 1M i estorilblått. Är en av dom absolut snyggaste färgerna bmw någonsin kommit med enligt mig |
|
|
Tycker mig se estorilblåa bimmers i varje gathörn, så den har blivit tråkig nu. |
|
|
Jag ska troligen sälja min 1M nu om någon är intresserad. AW, svensksåld, avställd och inomhusförvarad oktober-april varje år, 5000 mil, servad varje år av BMW-återförsäljares verkstad, inga elstolar eller navigator (onödig vikt), nytt batteri, Akrapovic för 60000 Kr monterat, H&R sportfjädrar, Wagner-intercooler, samt med BSR:s mjukvara (dynotestad 415 PS/635 Nm) om så önskas. Bilen bokad för besiktning i slutet av juli. Bilen överlämnar jag gärna nybesiktad. Sugen? Lägg ett bud via PM. Är budet rätt enligt mig så är 1M din. FAQ: Byte? Enbart om du har en BMW RNineT och pengar. Blocketannons? Aldrig i livet. Jag är inte intresserad av något "guld" kompis. Kolla? Kom till tex Brostugan när BMWCS är där. |
|
|
Väldigt få 1M till salu, så Ni verkar inte vara missnöjda😉 Skulle gärna köp en, men det är svårt att fä en prisbild på bilen, då Det inte finns några till salu, |
|
| Finns ju flera stycken ute så jag vet inte vad du snackar om. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.