|
Sida 37 av 56
|
|
|---|---|
| Förvånad över att så många lägger mer tid på att diskutera nonsens om välputsade bilar än att köra och njuta av dem. Har under mina 40 år ägt MB 300 SL, 230 SL , 190 SL Ferrari 355, 430 , 458 Speciale, Aston Martin, 1M , Celica 200 ST ,m.fl. Jag har aldrig ställt av någon bil under vintern eller laddat batteri på någon av dem utan kört året runt , men på vintern bara vid torrt väder,utan salt bilar mår inte bra av att stå, så är det bara . . Ursäkta men jag begriper inte vad ni ser i ert bilägande om ni inte kör med dem ! | |
|
Aaaa , de e en härlig känsla varenda vår när man startar upp åket, efter en lång höst och vinter. Under tiden de står inne kan man ju pilla lite eller putsa på åket! De är en avkoppling som funkar, varje fall för mig ;) |
|
|
Behöver lite hjälp. Var och kikade på en 1M idag som har gått 4300mil, sv-såld, svart, fullutrustad i ok skick var lite stenskott. Hur mycket är den värd? /N |
|
| Standardpris numera verkar vara 399. Personligen tycker jag inte alls den är värd det när du får en fyra/fem år nyare M2 för "lite" mer. Marknaden värderar dock dom högt... | |
| Jo jag vet, men om man skulle ge 370 så är det väl åndå ett ok pris? Var och kikade på m2 men det skulle inte bli leverans förrän sommaren 2017 enligt BMW och så länge orkar man inte vänta :) | |
| Ligger den ute nånstans? Dem som sålts nyligen har ju legat ute för strax under 400 så 370 är nog en rimlig nivå. Dock tycker väl även jag att det är väl saftigt jämfört med kommande M2 osv men det finns uppenbarligen folk som vill ha just 1M och betalar bra för dem. | |
|
Peddan: Nej den ligger inte ute, men den ska säljas. Är dock lite tveksam vilket pris den är värd. Man får ju en väldigt fin M3 e92 för dom pengarna. |
|
|
Biderman: Du hade en fantastiskt fin M3 E92 innan, varför sålde du om man får fråga? Jag hade testat en 1M, den står sig bättre i pris än M3an + att det är kul att testa något annat :) |
|
|
Phoenix m3: Jo jag vet, ångra än idag att jag sålde den! Det hände lite mycket privat just då så fick helt enkelt sälja :/ Men nu är jag på jakt efter en ny! Tänker också lite som dig där skulle ju vara kul att testa ngt nytt, men vart så himla frälst i dkg-lådan. Synd att de inte finns till 1M, men man kan ju inte få allt :) Läcker bil du har köpt förresten! |
|
|
Förstår dig precis, samma sak hände mig med M6an :( Ja du får helt enkelt singla slant på en M3 med DKG eller 1M med mauell Testat någon 1M? Tack ska du ha :) |
|
|
Ja det är riktigt surt :( Man får väl göra det, men lutar mer åt en 1M.. Ja jag testade den igår och det kändes bra, men svårt att välja.. Dom är ju trevliga på olika sätt :) |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
ligger en svart ute på blocket nu Men hallå kolla priset !!!!! |
|
Du menar denna för 499 kkr?! Länk |
|
| Lite väl saftigt pris! Köper jag hellre M2 :) | |
| Samma miltal och skick samt 2012 så ligger en likvärdig i Tyskland för 650-700000:- :) så de e billigt fortfarande! | |
| Länk | |
|
Ja, verkar vara stort sug efter de.. Åkte knappt 100mil förra sommaren och men han bli frågad 4 gånger om den var till salu, två var väldig envisa.. Av vad man har läst av tester så verkar M2an vara en betydligt mer civiliserad bil, mindre manuellt rå eller vad man ska säga, artificiellt motorljud i högtalarna är inget som lockar mig heller. Men det går säkert att stänga av.. Får äran att testa en LBB M2a i vår sen på bana, med manuell låda såklart. Ska bli intressant:) |
|
Ni 153 Volvo v90 t4 2019
BMW M3 30 jahre ed 2017 Mercedes v300 AMG 2020 Porsche 992 Carrera S 2020 |
Jamen då får det vara utrustning som navi mm Sålde själv min 11 fullutrustad för några år sedan med drygt 300 mil på mätaren MYCKET billigare Jisses den skulle man behållt |
| Japp , de skulle du gjort Nils-Johan ;) | |
| Återstår att se om någon betalar 500 000 kr för en begagnad 1M dock. :) Känns väldigt långt ifrån prisvärt, men det är ju enbart min personliga åsikt. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.