|
Sida 30 av 56
|
|
|---|---|
|
Att 1M skulle bli något hade jag på känn, men M3 E92 var lite otippat! Men inget är skrivit i sten.... |
|
Verdi |
Om en 1M verkligen kostar 70 tusen dollar begagnat så varför importerar man inte från Europa? Här i Sverige kostar de ~150 tkr mindre... |
| Så pass, då kanske man ska behålla M3:an ? Med V8:a och manuell ! En riktig körmaskin ;-) | |
| Tålamod verdi! Tror de e lite tidigt än, men minst en har lämnat sverige, men tror inte de blev USA! | |
| musse05, kan tänka mig det är så, med manuell låda! :) | |
|
Är väl inte det lättaste att importera bil till usa eller? dom har ju så mycket annorlunda lagar och krav på bilarna där. Vet i alla fall att det är en E46 M3 CSL importerad till usa. och ägaren av den hade mycket jobb att göra för att få den godkänd. Doch så kan det bero på att det är en modell som aldrig såldes i USA.( just csl alltså. vanliga e46 m3 finns där såklart) |
|
|
I filmen The Gambler med Mark Wahlberg har dom valt en orange 1M att ha med! :) |
|
|
Hej alla glada 1M-ägare. Idag när jag satt och slösurfade efter en 130i som jag länge velat ha så sprang jag på några 1M som är lite av en drömbil. För skojs skull knappade jag in mitt personnummer för att kolla vad försäkringen kostar på en sån bil. Höll på att spilla ut kaffet när den inte var dyrare än en 130i för mig!? Kan det stämma? Annars när man kollat upp vad en M-bil kostar att försäkra brukar det landa på 40k+ per år... Vad får ni pröjsa för era 1M:or? |
|
| 5500:- / år, är säkert så att det finns nybilsgaranti kvar, därav du får en billig premie! | |
|
Nejdå. Har b.l.a kollat på ny f10 m5 som landade på ca 60k kr... Är inte försäkringen dyrare än så borde ju driftkostnaderna vara humana. Speciellt om värdet kan stå sig hyffsat. |
|
| Billigaste förs premie på en M-bil jag haft. Ca 750:-/mån. Helförsäkring. | |
|
Måste ju bero på att den är ovanlig så modellen inte "sticker ut" i statistiken? M3 och M5 som däremot alltid varit stöldbegärlig kostar skjortan att försäkra. Ååh kan inte tomten komma med en orange 1M till mig? ;-) |
|
|
Länsförsäkringar har bra pris. Jag betalar drygt 500/mån, helförsäkring MER och låga självrisken. Halva priset mot BMW/IF. Bor i Stockholm. |
|
| Nu börjar ju bilarna hamna i mer realistiska prisklasser, finns en vit ute för 339 o en svart ute för 349, måste väl ändå vara så att dessa bilar håller priset förvånansvärt bra eller vad tycker ni? | |
|
Finns även en riktig långmilare ute för 295, lite valnötsblästring så är den nog som ny igen :) /DJ |
|
|
Fredagsläsning: Länk |
|
| Gött!! BMW 1M, nutidens BMW investering.... M3,M5,Z4M mm, inte en chans!! :) | |
|
Synd bara att den är så satans ful, och att det inte är en riktig M ;) Sålde för övrigt Zätan för att jag just fick så pass bra betalt för den :) |
|
| Vid en försäljning, "prissättning" blir allt relativt :):) | |
|
Absolut. De har gått ner ruggigt mycket, min såldes dock till en kille som varit sugen på den ett tag och jag fick vad jag ville ha så det avgjorde beslutet, annars hade jag inte sålt. Nu har jag en annan bil på G och det kan bli affär på tisdag, så får vi se om du gillar den lika mycket som Zätan ;) Trevlig kväll! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.