|
Sida 22 av 56
|
|
|---|---|
| Grattis i sådana fall!! | |
|
Skall nog kolla på en 1M i veckan. Är det nåt särskilt jag behöver kolla efter eller fråga om? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Skorpionen: Jag har fått lite förhinder och kommer inte att kunna åka till Helsingborg förrän i slutet på veckan. Om du ändå har vägarna förbi och skall titta på den svarta som Paulssons säljer så kan du inte titta lite extra på den och Pm:a mig vad du tycker? ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
| Debren@ , jovisst kan jag titta lite extra ! | |
|
@skorpionen Tackar, väntar med spänning på din recension. ------------------------------ Porsche - There is no substitute! |
|
|
Tyvärr så e de så att den svarte 1M står på Paulssons i Ängelholm inte Helsingborg!! Tråkigt men så e de! Tittade istället på den vite med M stripsen, och den vart i hyffsat skick lackmässigt. Höger sida framför bakhjulet e där ett fett svart dragmärke . Tycker kanske att 1750 mil så skulle den vara felfri, men ej. @debren tänk på att åka till Ängelholm inte Helsingborg för att titta på den svarte!. |
|
|
Annonsen borta på 7000 milaren som stod på Paulssons i Ängelholm. Debren , är du den nye ägaren? |
|
| Skorpionen: Kände du på det "svarta" märket på den vite? Måste ha varit nå skit.. Min gamla bil detta, och känner han som är siste brukare på den och han brukar ha väldans bra koll på sin bil.. :) | |
|
Nja ,skit o skit.. nu fingrade jag inte på bilen , men dragmärket 20x20 cm ser ut som den fått sig en touch av ett däck i hög fart!! Stipset hoppas jag nästa ägare river bort :). |
|
|
är det någon här inne som är fd ägare till denna? Länk eller har någon information om bilen i övrigt? |
|
|
@skorpionen Nej, det är jag inte. Hade kontakt med paulssons idag på eftermiddagen och skrev att jag skulle fundera på det tills på fredag och det var inga problem. Men nu verkar den vara såld ändå. Nåja, är inte hela världen. 7600 mil kändes lite i längsta lager och ska jag vara ärlig så är jag mest sugen på en orange. |
|
| Nu vaknar alla bilköpare. Bra väder gör att många objekt börjar försvinna så ska man ha en bil gäller det att slå till snabbt och inte vela över några tusen på priset. :) | |
| Skall tillägga att det märket Skorpionen pratar om på den vita 1m:en på Paulssons Bil i hbg sitter på skyddsfolie och inget annat.. Hur man nu kunnat missa detta Skorpionen? ;). Bilder finns även för den intresserade kan tilläggas! | |
|
Sitter de transparent skyddsfolie framför bakhjulet så har jag missat de, för de sitter inte på stripset. Kvarstår dock, ett stort märke och varför tar man inte bort de inför en försäljning? Ser bara skabbigt ut! Hur som , så e de en fin bil men kan bli bättre efter en del jobb! Ska de va topp så ska de! :) |
|
| Skyddsfolien är ju en baggis att byta ut och kommer så göras om en köpare vill är jag övertygad om. Oavsett ville jag bara dementera att där skulle vara några lackskador då detta var helt åt skogen :) | |
|
Transparent folie kan vara svår att se, om de e proffsigt gjort som de e på bilen ifråga. Dock e något som gjort märket 20x20 cm så helt åt skogen är det inte! Tur då att folien fanns när det hände, då har väl lacken klarat sig... får vi hoppas!. Twinsturbo: saknar du din 1M , eller Porschen fyller platsen väl? |
|
| Folien är proffsmonterad ja :). Porschen tillgodoser mina "behov" bättre än 1m så visst fyller den platsen :D. Skulle jag brukat en sportig bil året om så är 1m ett fantastiskt val, men nu blir det bara körning när man är "sugen" och då är upplevelsen av sportbil rejält mycket bättre i porschen! | |
|
Debren: Nu kan du köpa denna orange 1M:en i Tranemo, 1000 mil, sv-såld, 1 ägare....Trist bara att den inte har någon extrautrustning... Länk |
|
|
Woow, den ser riktigt fin ut i skicket.... ska man bruka bilen till vardags så e de klart en massa lull e skoj! Skick, mil och servicebok är mycket viktigare på 1M. @Debren .. Åk o titta på den här , de vart ju orange du mest ville ha. Bra pris också, har du inge inbyte i heller så släpps den kanske för 20 lappar mindre!. Riktigt fin skärpa i bilderna, känns som firman vill ha sålt bilen, skillnad till många andra!. |
|
|
Trist bara med reg.numret. Mal betyder dålig på spanska ;) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.