|
Sida 2 av 56
|
|
|---|---|
| Måste tyvärr hålla med Phoenix M3, finns inte många linjer som är rätt på varken den vanliga 1-coupén eller 1M. Betvivlar dock inte att den är riktigt kul. =) | |
|
Absolut yeddeng! Jag håller med, Zätan är inte heller världens vackraste bil med sitt tydliga underbett men fasiken va rolig den är att köra :) Konstigt att folk ska ta det så personligt, det handlar ju bara om tycke och smak! |
|
|
Tycke o smak är ju som sagt olika, tur e vel de! Hoppas fler 1M ägare kan ge sin åsikt om sina bilar? |
|
| GE: man tycker som man gör så be inte om ursäkt för det! | |
| Den är fulsnygg helt enkelt, och framförallt brutal. | |
|
Hmpfrr...roligaste liknelsen den här veckan("buksvinsbilden" av Phoenix M3) :))) Sitter här o småskrattar fortfarande ;) Trots vissa liknelser med ett buksvin ;) så skulle jag ägt en M1 alla dagar i veckan...om pengarna räckt till en dylik. Mvh Janne. |
|
|
Jo en M1 skulle man absolut vilja ha, men liknar den ett buksvin? Trodde phoenix menade 1M? Småskrattar även jag! MvH Micke |
|
| Ja då är vi flera som skrattar :) va roligt :) | |
|
ja det är klart att man får tycka olika när det gäller design. jag tycker den är helrätt på alla sätt och vis. men sen så äger jag ju en föhållandevis fet compact också... BMW - Allt annat orsakar illamående. |
|
|
men den här diskussionen blir ju rätt löjlig när man diskuterar utseende på 1M, inte sjutton har någon bytt bort sin 1M för att man inte gillar utseendet, det har väl andra orsaker och det får man väl respektera varandra att vissa byter bilar ofta och andra mindre ofta, alla är vi olika på alla sätt vilket väl är jättebra på många sätt. Jag tror dock ingen bytt bort sin 1M för att man varit missnöjd med bilen. /Anders |
|
|
He,he...menade såklart 1M, visserligen så skulle jag inte säga nej till en M1 heller ;) Mvh Janne. |
|
| E46 M3.. alltid vackrast :) | |
|
Tack Anders , då e vi inne på rätt spår igen och vad tråden egentligen handlar om! Att jag startade tråden är någon trodde att många bilar till salu betydde att de var tecken på missnöje! Hade väl hoppats på fler 1M ägare o fd ägare hade tyckt till, men som vanligt urartade tråden på tidigt stadium. God natt allihop MvH Micke |
|
|
"Urartar o urartar"...skriver inte ägare eller fd 1M ägare någonting om varför det i ditt tycke är många till salu nu, så är det förmodligen inget "alarmerande" fel på vagnen trots ett hyfsat utbud nu på begagnat.. Så skulle iaf jag tolka svaren hitintills. Mvh Janne. |
|
|
I ett tidigare inlägg som jag skrev , hoppas fler 1M ägare kan ge sin åsikt om sina bilar! bra eller dåliga erfarenheter är intressanta. Vi får väl se om fler 1M ägare har något "bra eller dåligt" att komma med. Nej , något alarmerande tror jag mig veta vid det här laget inte finns! MvH Micke |
|
|
Jag är sjukt nöjd med min! Har haft den i ett havlår nu och använder den till vardags så bilen har redan rullat 1600 mil. Kör en del längre turer utan några problem, man sitter bra och fjädringskomforten är bra. Börjar dock bli lite bullrig nu när däcken sjunger på sista versen...... Mtp. att det är en liten bil så fungerar det bra med två barnstolar (kör barnen till dagis varje dag) och kofferten sväljer två golfbagar + en vagn.... Försök och få in det i en RS3...... Ska bli kul att se hur den fungerar i vinter! Kan inte komma på någon bil som ger mer valuta för pengarna med samma årsmodell! |
|
|
Hade min till salu enbart för att jag var spekulant på en Porsche 997 GT3 men ångrade mig... 1M är en alldeles för rolig bil för att sälja. -Die Entwicklung stoppte bei 30- |
|
| Firade ett år med min den 9 september och har avverkat 1200 "sommarmil" med min nu då den används till vardags för tillfället. Har tänkt så de första två åren i alla fall så man får provat ut bilen under sin garantitid och ger den några tusen mil.. Längre sträckor är inga problem med bilen komfortmässigt. Har kommit fram till att om jag inte använt bilen eller varit borta ifrån den i en tre-fyra dagar så blir jag kär på nytt :D. Minns fortfarande känslan när jag plockade fram den ur förvaringen i våras. Och kommer säkerligen få minst samma rus kommande vår :D. Jag kärringkör min bil tror jag då många framförallt i usa verkar byta bakdäck vid tusen mil och mina kommer nog hålla upp emot 2000 :P. Ska byta olja en runda innan avställning hade jag tänkt. I övrigt får den en mr.cap behandling sen täcke på någon gång i oktober. | |
|
Hobbe Z4, Med Känsla, Wintis, Tryggve, Twinsturbo, jag själv är då supernöjda med våra bilar. Roligt att 6 av 6 hitills är nöjda och kunde ge sitt omdöme av sina bilar! Ser fram emot att fler 1M ÄGARE ger sitt omdöme. MvH Micke |
|
|
Kan inte annat än instämma med Skorpionen, Hobbe Z4, Med Känsla; Wintis, Tryggve och Twinsturbo att 1M är en mycket trevlig bil. Glädje hela tiden. Supernöjd, /Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.