|
Sida 19 av 56
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Precis! Det hänger på föraren. "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
| Fast med likvärdiga förare vinner 1M ; ) | |
|
Ingen som kör eisenmann race ? Tyckte jag såg en idag på Mantorp ? Nöjd ? |
|
|
Jag har för mig Twinturbo har eisenmann system! Han e inte här så ofta, men skicka ett pm till honom. Micke |
|
| Har inte han sålt sin 1M? | |
|
Jag hade rätt, den är såld. Varför!? Länk |
|
| Så de kan gå! har vel hittat nått annat skoj! | |
| Körde eisenmann race med mellanrör. Fantastiskt bra kombination. Kör numer Cayman R och tycker att jag fått extremt mycket mer sportbilskänsla vilket jag ville åt :D. 1M är kvickare utan tvekan(rakt fram) men Porschen vägde upp på så många punkter så det blev byte. Bytte nog i rätt tid då jag fick rätt bra för min för att ha rullat närmre 1400mil :). I dag kostar bilar med mer utrustning och mycket mindre mil nästan lika mycket utsatt som jag fick. Så änsålänge ingen tvekan om att bytet var lyckat. Kan även vara så att jag innehar Sveriges enda röda bil vilket i så fall är skoj :D. | |
|
Brukar bli omkörd av en dam i 50-60 års åldern ? i en vit 1M på E4 ganska ofta mellan uppsala - Stockholm- |
|
| Bra val Twinsturbo! :-) Cayman R är nog en av dom tuffaste från Porsche på länge. | |
| Cayman R är en potent liten rackare! | |
|
Vad sägs om detta? Någon som har erfarenhet av att beställa från USA skatter osv? Länk Länk |
|
|
Att beställa frå USA är inte lönt om inte priset är "fantastiskt": 25% moms+6% tull tillkommer förutom dyr frakt av otympliga större paket som tex en frontläpp. |
|
| Vart köper man en läpp då ? Hittar bara utländska sidor förutom kershers läpp som är sjukt ful. | |
| Tyska eller brittiska sidor hade jag köpt ifrån.. | |
| Twinsturbo: blir det ner till ringen i sommar med porschen? | |
| Har varit nere en runda i April samt ska ner en runda i juli igen! Dock blir det bruksbilen ner nu i juli och hyrbil där nere mest troligt. Skulle olyckan vara framme där nere så får man ju inte en spänn från fb så jag vågar inte helt enkelt.. Funderar på om jag ska köra Porsche ner nu i Juli, lite lökigt att parkera den dock för att hoppa in i något annat när det väl är dags att köra ;). | |
| Haha, förstår va du menar! 2ggr på ringen under samma år! Vilken glädje! | |
| Det blir som ett gift.. Detta året fanns möjligheten att åka ner två ggr vilket jag inte var sen på att hoppa på :D. Detta är tredje året i rad jag är där och ett kommande fjärde besök. Hyr swift sport av www.rent4ring.de sjukt skoj trots sina 136hk. ÖVerkomligt är det också om nu olyckan skulle vara framme med en max självrisk på 2500€ sen räcke på det va det nu kan bli! | |
| Vad ska man betala för en privat 1 år gammal 1M kring 1000 mil med det mesta i utr. idag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.