|
|
|
|---|---|
|
Har fått nys om en e65 760i -03 för en bra peng. Vad ska man tänka på när man åker och kollar på en sån? Några speciella fallgropar? Utrustningen: Länk Vad skulle man kunna ge för en sån? | |
|
Att den inte är direkt lättsåld, se till att köpa den riktigt billigt så du inte förlorar allt för mkt sen när du skall skänka bort den :) Vet inte hur länge du hade tänkt att behålla bilen men kolla så att servicerna är skötta ordentligt, slarvas enormt mkt med det och det kan bli kostsamt att rädda en bil ifall den har fått omsorg på rätt sätt. BMW M-POWER |
|
|
Edit: Att den inte är direkt lättsåld, se till att köpa den riktigt billigt så du inte förlorar allt för mkt sen när du skall skänka bort den :) Vet inte hur länge du hade tänkt att behålla bilen men kolla så att servicarna är skötta ordentligt, slarvas enormt mkt med det och det kan bli kostsamt att rädda en bil ifall den inte har fått omsorg på rätt sätt. BMW M-POWER BMW M-POWER |
|
|
Har väl för plan och ge nånstans mellan 100-120k? Det bör anses som billigt? |
|
|
Tja... Billigt och billigt. Kolla vad du får i inbyte för den och bestäm dig sen för om priset är bra eller inte. /Thomas --- Som också vill byta sin 745 mot en 760 |
|
| Har du kollat upp bilen via carfax? där får du fram all mil historik mm | |
|
Det verkar ju va en synnerligt välutrustad kärra. 100tkr är billigt, men köparna på dessa bilar är väldigt få tror jag. Motorn vet jag lite om, men så till så allt fungerar, elprylar är ofta dyrt. |
|
| 100000:- är jävligt billigt, (sett till dem andra 760 till salu) Men dessa bilar är svårsålda oavsett pris. Måste vara extrembilligt för att få dem sålda snabbt. Men för 100 lappar skulle jag själv lätt kunna tänka mig att köpa en 760! | |
| ingen som frågar hur långt den gått?... | |
| Det är väl som vanligt först en tysk som kör bilen 20000mil, sen importeras den hit och skruvas mer till 7000mil i samma veva, sen rullar den 1000mil om året här. Då är vi väl uppe i 15000-17000mil nånting :) | |
| Haha, Japmax, klockren kommentar! :) | |
| Haha, Japmax, klockren kommentar! :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.