|
|
|
|---|---|
|
Hej, Någon som vet något om denna bilen? Är priset rätt? Vad ska man tänka på vid ett eventuellt köp? Något annat att tänka på? Länk Tacksam för svar! | |
|
Hmm. Lite dyr? Köpte min 335a för inte mycket mer för 6 månader sedan. Vad har den för reg nummer så man kan kolla utrustningslistan? Vad är det för ljudpaket? Nu är detta högst personligt, men att sätta in en bild med en tjej i bilen och en wunderbaum hängandes i backspegeln på en relativt ny bil är bara fel. Kolla upp regnummret på bilen. Annars så såg den fin ut och gillar verkligen det ljusa skinnet med Piano lacken på listerna, men ljust tak och sido stolpar innuti drar ner interiören för mig. |
|
| Jag har reg. numret på bilen men jag vill helst inte tala om det för respekt av försäljaren då han inte valt att lägga ut det i annonsen. Ljudpaketet är hifi-proffesional. Vad menar du när du säger sidostolpar? Får inte riktigt grepp om det. | |
| 2009 kan det ju iallafall inte vara om den är tagen i trafik 2008-04-04 | |
|
Haha! Visst, ibland kan man se att folk sitter i bilen på bilder tagna exteriört. Men detta var första gången jag ser en människa på bild i en bilannons på det sättet:-) Bilden är liksom tagen mer på tjejen än på bilen. Men det kanske är standard i Norge att en sån bild ska ingå i en bilannons? Bilen ser fin ut, men som sagt något dyr. |
|
| Ser mycket fin ut , även bruden på bild 4 . Kanske hon ingår därav priset ... | |
|
Ja, är hon inte gnällig så är ju priset helt plötsligt ganska ok! Tycker som alla andra att den är lite dyr, kanske får liknande pris om jag skulle sälja 335:an idag, den har gått 6500 mil...iof äldre men ändå |
|
|
Koll av utrustning...fixa chassinr. 7 sista siffrorna kolla här: Länk /J Surf Or Die!!! |
|
|
Den har följande utrustning: Code Description (interface) Description (EPC) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selektion COP relevanter Fahrzeuge S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Multifunction f steering wheel S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Lug bolt retainer S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Deleted, model lettering S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Interior mirror with automatic-dip S441A RAUCHERPAKET Smoker package S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S493A ABLAGENPAKET Storage compartment package S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Armrest front, retractable S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND Interior trim finishers black high-gloss S507A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC), rear S521A REGENSENSOR Rain sensor Code Description (interface) Description (EPC) S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Cruise control with brake function S563A LICHTPAKET Light package S663A RADIO BMW PROFESSIONAL Radio BMW Professional S704A M SPORTFAHRWERK M Sports suspension P7RSA COMFORT PAKET Package Comfort S842A KALTLAND-AUSFUEHRUNG Cold-climate version S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Retailer Directory Europe S885A SCHWEDISCH / BORDLITERATUR On-board vehicle literature Swedish S8SPA COP STEUERUNG Control unit COP Code Description (interface) Description (EPC) S1CBA CO2 UMFANG CO2 package S255A SPORT-LEDERLENKRAD Sports leather steering wheel S4UAA SITZVERSTELLUNG TEILELEKTRISCH F/B Partially electric seat adjustment S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Headlight cleaning system S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S522A XENON-LICHT Xenon Light S548A KILOMETERTACHO Kilometer-calibrated speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Language version German 335 är mer bränsletrörstig, därav valet av 325. Kör 4-5k mil om året. Kommer nog att sikta in mig på en 335d när priset har gått ner på dem. Vad är ett mer "korrekt" pris på bilen enligt ert tycke? |
|
Karl-Hilding |
Mycket snygg bil!!! |
|
Kör du så mycket så ligger du säkert och harvar mycket motorväg, min 335 drar lika eller mindre än frugans 320 om man ligger lagom mycket över hastighetsgränsen. Men kör du stad, där märks det på förbrukningen att det är några hkr till. |
|
|
@ utlandsfantomenno1 Det är rätt så blandat, men mest landsväg. |
|
| remle: Att döma av utrustningslistan du postade så har bilen standard högtalarsystem och inte HiFi-Professional. | |
|
Exakt det jag tänkte på som Chris skrev, har själv lyssnat på standard högtalarsystemet i en e92 och blev inte nöjd. Det är som natt och dag om man jämför med Proffesional (S677a?) Har det i min e90 och är nöjd iallfall. Jo det jag menar med ljusa sidostolpar och tak är att den inte har M-paket därav så är taket och sidostolparna inne i bilen bieget och inte svart som i bilar med M-paket. |
|
| Headmaster: Taket är grått. Beiget tak fås enbart i kombination med beige tyg- eller läderklädsel. | |
| På baksätesbilden syns tydligt att bilen endast har standard ljudpaket. Det är dock inget större hinder för köp tycker jag, det BMW Alpine retrofit-system som jag fick eftermonterat av återförsäljaren lät riktigt bra. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.