|
|
|
|---|---|
|
Vill bara passa på att varna om den 525 xd som ligger på blocket nu... Länk Sökte på chassinummer och hittade annonsen i tyskland för 1 månad sen (cachad på google) och då har bilen gått 15300mil.... VARNING!!! | |
|
Bra tips! Jag skriver in reg så denna tråd dyker upp när man googlar. Reg: DMU218 VIN: WBAPY51000CX11745 |
|
|
Info från tyska annonsen: • Price: 16900 € (VAT 19%) • Category: Estate Car • Condition: Used vehicle • First registration: 2009-10 • Mileage: 153000 KM Länk |
|
| Blocketannonsen borta .. | |
|
Jag frågade killen om lite historik. Fick svar ganska fort om att det var han själv som har importerat bilen osv, och den var i väldigt fint skick, fick även bilder på serviceboken. När jag sedan svarade tillbaks att det var konstigt att när man söker på chassi nummret så kommer det upp en annons på bilen när den har rullat 15300 mil i tyskland. Då länkade jag den och även länka till den här tråden :) Tydligen gjorde det nytta. |
|
|
Tillbaka på blocket igen: Länk Senast avlästa mätarställning hos BMW: 115 337 km den 2011-09-28 (källa: Länk |
|
| backad.wordpress.com vad är det för något? Jag äger också en inporterad BMW, det vore intressant och se om mätarställningen kan stämma på den. | |
| Anders: Det vore väl ännu intressantare att veta INNAN du köpte den?! Äger du den nu kan du i allmänhet åka till BMW och få/köpa uppgifterna. Men som sagt, kolla upp bilen innan du lägger några hundra tusen... | |
|
Ja jo visst är det så, min bil är byggd 2006-02 och intagen 2007-02 med 5200mil på mätaren. Jag tror det stämmer men man vet ju aldrig. Angående SIMs länk till någonting som ska heta: backad.wordpress.com, den får jag inte att fungera i alla fall, är det en sida där man själv kan kontrollera t.ex. service utförd i Tyskland eller? Mvh |
|
|
Diesel Anders: I Sims länk kom det med en felaktig slutparantes. Tar du bort den så funkar sidan. Länk ___ //Ulf |
|
| Bra tänkt av skaparen till den sidan! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.