|
|
|
|---|---|
|
Saknar detta i bagaget. Någon som har koll på vad ett nytt sånt kostar hos bmw? Finns ett antal på skrotar runt om, men dom flesta vill ha 2-2500:- för dessa. Är det ett rimligt pris på en begagnad? | |
| Det är ett rimligt pris. Nya kostar ca 7000:-. | |
| Tips när det gäller skrotar; kolla någon som har en hel E46T för demontering (som alltså inte listat varje del för sig utan bara lagt in bilen som "hel bil för demontering") och ring och kolla om skyddet finns kvar. Brukar kunna bli billigare då nämligen... | |
|
Dom är så pass dyra alltså...då va ju inte priset så himla saftigt då. Bra tips där om skroten. Bästa av allt vore om man kunde hitta en ny inkommen bil på returbilen. Skulle den kosta dryga 500 lappen. |
|
| Är de samma modell till både e46 och e91? Dom ser väldigt lika ut. | |
|
tadam.... Ibland är det bra med forum!!! Länk //Kristian |
|
|
Den är nog så dyr för att den har även en stabiliserande funktion, ungefär som ett "stötdämparhus-stag eller vad det heter" och inte bara ett insysnskydd som på de flesta andra bilar. /Jonas |
|
|
Härligt Kristian. Nära å bra också. Hoppas han är reggad här så man får kontakt med honom. Annars är det väl i försej inte svårare att jag får regga mig rejsa :) |
|
| skicka pm med ditt telenummer eller mail så kan jag pm'a det vidare till honom. | |
|
Vilken färg hade du haas? Jag har ett helt nytt oanvänd i garaget Färgen är beige. |
|
|
Har mörk så passar inte riktigt in. Finns svar på PM. |
|
| Så bråttom verkar han inte ha att bli av med delarna... | |
| Någon som vet om om det går att använda en som är ifrån e91 i e46? | |
| Skämtar han eller?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.