|
|
|
|---|---|
|
Har dom här tråkiga idag Länk och tänkte från börja lägga kolfiberfolie på dom. Men tänkte att det är så vanligt, och är sugen på att testa någonting liknade. Kolfiber i antracit? Borstad svart metallic? Nåt annat förslag som smälter in bra? | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
"borstad" aluminium blir väl bra |
|
så här såg min E39:a ut med kolfiber film. lite dålig bild men du får en uppfattning hoppas jag :) Länk Länk |
|
|
Jo, de blir alltid bra. Men är sugen på och prova nåt som inte är så vanligt men ändå smälter in bra. Har ett antal färger jag väjer innan aluminium. Den är snygg, men söker nåt som smälter in lite mera som sagt. Vad man än väljer så är det mesta snyggare än trä iaf. |
|
|
Beställte hem lite prover härifrån: Länk Mest för att känna på kvalitet på 3M produkter. Jag blev överaskad hur bra strukturen var. |
|
|
Den här skulle kanke passa Länk. Kolla in filmen längre ner på sida. Ser lätt ut, men undra om det skulle vara det när man själv gör det. |
|
|
Jag beställde detta häromdagen: Länk För utvändiga fönsterlister tänkte jag. Får se hur det går... Men det var ju åtminstone rätt billigt. /Mats J |
|
|
Jag tog bort alla lister, nedre delen av ratten+ ovandelen på mittkonsollen och lämnade till billackeraren! Blev mycket bra! Lackerades i samma kulör som bilen,Saharabeige metallic. Kanske lite 60-tals stuk men jag tycker att det blev skitsnyggt!! Tror ivarje fall att risken att stöta på en bil som ser likadan ut är minimal. Klabbarparn |
|
|
melzen Den du länkade till såg riktigt fräsch ut! ett högaktuellt alternativ alltså. Vad det gäller att lägga film så är det faktiskt inte så himla svårt, gäller bara att ge det tid för att få till det bra. Första gången man lägger film så förvånas man över hur lätt jobbad filmen blir när den får värme på sig. Va beredd på att förstöra lite film i början, sen klarar dom flesta av det galant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.