|
|
|
|---|---|
|
Trodde det berodde på att originalstereon inte är monterad, är det så? Jag får inget liv i displayen och det vore knepigt om där inte skulle vara färddator i en sån här bil. Bifogar en bild. Länk | |
| Du ska ha färddator i mitten enheten, den med volymkontroll. I min -94:a sitter det en eftermonterad bilstereo o färddatorn fungerar fin. | |
| Vad kan det då vara för fel? Jag har tryckt på den som liknar en volymknapp med vred, men inget händer. Hade varit trevligt med en fungerande färddator faktiskt. | |
| Om du skulle ha färddator skulle du ha en knapp mellan audio ock klock knappen. Färddator var extrautrustning. | |
| ja, jäklar det missade jag helt. Ska ju vara en knapp "BC" där. Trodde alla E38 hade det som standard. | |
| Nej fy fan vad sorgligt :,( Går det inte att köpa en färddator från en annan och eftermontera? Eller det är inte förberett? Tack för alla svar. | |
|
Inte mycket att sörja iofs, tycker jag. Snittförbrukningen kan du lätt räkna fram själv, mycket mer är det ju inte den gör. Den känns som något som var modernt för 30-40 år sedan, på den tiden bilar kunde ha ett stort "lambda"-emblem i grillen för att skryta med att man minsann hade lambda-sensor. :) Nog skulle jag gissa att det är fördraget, skaffa panelen med knappen på skroten. Det finns ju gott om skrotade e38, så den borde inte kosta mycket. På min e38 har jag färddatorn på tryckknappen längst ut på spaken tv om ratten också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.