AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
762

Köpråd 330dT x-drive

Hej,
efer att ha passivt följt detta forum under ett antal år vänder jag mig nu till er för att förhoppningsvis ta del av era erfarenheter & kunskap, vad anser ni om denna bil avseende pris utrustning etc.
Länk: Länk

Tack på förhand!

16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Utrustningsmässigt har den väl det som behövs. Priset är svårt att säga så mkt om. Det är mkt pengar men det är ju en sen sv.såld 330xdt och de växer inte på träd.

-------
//Lövet
Ser fin ut men den känns ganska dyr, trots att den rullat få mil. Den är trots allt 3 år gammal och nu när F31 kommer bör intresset svalna av lite.

Var med en kompis och hämtade en liknande bil förra våren som var ett år nyare och hade M-sport, tror han fick loss den för ca 330kkr då.

Utrustningen känns bra om du kan leva utan M-sportpaketet, själv hade gav gärna sett detta på en bil som 330 men smaken är olika. Sedan verkar den också sakna blåtand vilket är vanebildande när man väl haft det. Lite trista fälgar men det kan man alltid ordna i efterhand.
andreas_lofgren: Tack för ditt svar! Känns som att den ligger prismässigt ok (även om det är mkt pengar) jämfört med likvärdiga på nätet.

Kristoffer_L: Är inte så mkt för spoilers:) Visst är M-Paket snyggt men inget need to have - hellre x-drive än feta fälgar. Men ja, den är rätt dyr. Tänkte väl kanske inte erbjuda att betala just vad de begär utan min fundering är mer om den ligger i något sånär i pris och om det är en vettig trevlig bil som går att sälja om ett par år.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.