|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra mig för om något vet om det ska komma någon ström fram till kupefläkten om fläktmotståndet är paj? Min fläkt funkade på 4an bara och nu inte alls. Kollade upp om det kom fram ström till fläkten och det gjorde det inte. Bil : 520 -89 e34 mvh | |
|
Precis som du skriver så funkar högsta hastigheten oavsett trasigt reglermotstånd, detta är urkopplat i detta läget. Om du inte får ström fram till fläktmotorn på reglagets högsta hastighetsläge så får du felsöka bakåt, kolla kablage och säkring osv. Om bilen har AC och/eller automatik för klimatanläggningen så bör det sitta ett relä för fläkten också. FP |
|
| Okej men du vet inte villka färger på kablarna som kommer från säkringsboxen in i bilen som styr fläkten? | |
|
Tyvärr inget. Goggla så får du säkert en del leads. Jag hittar med 525 med full klimaautomatik vad gäller e34 -89, du är helt säker på att det är 520? FP |
|
| Jag får inte fram någon ström till Kupefläkten. Kollade säkringen idag igen men den är hel men dock så kommer det inte ens fram ström till säkringen av nån anledning. Grejen är att jag bytt intstrumenthus och dom 2 boxarna under sätet. Jag vet inte om dom har något med saken att göra att det inte kommer fram någon ström. Någon som har tips på vad som kan vara boven i det hela? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.