AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
841

Trasig plastsida förarstol e39. Pris på ny?

da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Hej,

någon som vet pris på det plastskydd som sitter på högra sidan om förarstolen, alltså det skydd som sitter runt stolsinställningsknapparna.

Bild: Länk

da
1.997
danielb
I4 M50 -24
..vänstra sidan menar jag ju ;-)

Visa användare
1.621
balmgren
BMW iX3 Premier Edition -22
Dessa bitar är i allmänhet förvåndade billiga. Fråga på din lokala favorit-auktoriserde eller kolla på bilskrotar.

Mvh Björn
ro
27
rono
528iA-96
Pris 350-:,Då får du även med plasten till passagerar sidan.

Rono
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
ok, perfa, anledningen till att jag frågar nu är att jag är mitt uppe i "prisförhandligar" om bilen, ville veta det nu så säljare får dra av det på priset, men 350:- är inte mycket att bråka om!

Mullerhawk
Hoppas att bilen inte är en E39 Touring (Aspensilvermet.) med olivfärgad skinnklädsel. Var och kollade på en sån (tv-navi etc...), som då skulle ha gått 10.000mil (yeah, right!). Service boken var ifrån en annan bil som var tillsnyggad, bilen enligt boken skulle vara nyservad, fast service lampan lös att det var dags för service (oljan var riktigt svart, typ oservad 3-4tusen mil). Samt att det var redigt med dörruppslag på den.
Grejen med den var att plasten på stolen var ochså spräckt (förarstolen). Så jag blev lite misstänksam!

Är det den bilen, GLÖM den. Det är ett vrak!

Michael
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
Hej,

nix var inte den bilen, detta är en mörkblå 523 sedan i superskick (förrutom stolen då), men tack så mycket för varningen ändå!
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

danielb
Glöm inte att byta reglagesatsen, den som sitter innanför listen, anledningen är att den på senare modeller är ombyggd, då slipper du byta list efter ett halvår igen.

NoFear
<¤¤00¤¤>
da
1.997
danielb
I4 M50 -24
aha, och den kostar xx xxx:-?

to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

danielb
Om jag inte minns fel, måste kolla fakturan, jo 242:- +moms och ev arbete om du inte gör det själv.

mvh
Tommy

NoFear
<¤¤00¤¤>
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.