|
|
|
|---|---|
| Hej bägge mina pumpar är tvär döda. enligt realoem så ska de ha skett ett byte till modellår -98. Passar den nya modellen i min 97:a?? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Njet ser inte ut så när jag körde en krossoversökning här. Stog nått om inte utbytbar etc. Länk ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Tack för svaret. fasen med, då försvann flertalet av intressanta pumpar på skroten. Får kanske ta och köpa nytt i alla fall. känns som sura pengar strax innan en ev försäljning med tanke på vad man får för en sån här bil idag och allt jag lagt ut på den nu. |
|
|
Går det inte att flytta över hela spolarbehållaren med pumpar från en nyare modell? Eller skiljer det i kontakter och fästen etc? Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| de kan ju gå kanske men då måste jag köpa allt och så jätte mycket dyrare var inte nya faktiskt, trodde dom skulle vara dyrare. | |
| Fick till slut tag i rätt modell på skruvat.se! Bra pris, (125kr st) och 29 kr frakt! fick dom på 2 dagar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.