|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ah, to be rich...suck :) Länk | |
|
Två bestående intryck av filmen... 1. Förmedla - Allting på bilen är dyrt. 2. Repetera 1. :-) mvh/ Anders |
|
|
Är du inte nöjd med Fårrden? ;) Den låter väldigt väldigt... väldigt likt min 20d. Speciellt de där smällarna när man kommer av gasen på ingången. :) |
|
|
Hur nöjd som helst....och det hade onekligen varit ofantligt frustrerande att ha en Pagani och vara körkortslös som jag är, fram till 17:e oktober! (Men att en dieselkille ens bryr sig om Pagani-länkar..? Tänk på förbrukningen, usch!) :P Anders; För vissa är det oväsentligt? (Som han som köpte 2 st, á 1.6M€...) För mig var det mest bestående intrycket LJUDET. |
|
|
Om jag köper Zondan så lovar jag att starta en tråd: "Så lite soppa drar min Zonda - vad drar er?". Den samt "Vilka vinterdäck till Zondan?". :) |
|
|
Bilporr när det är som bäst :-) Den fick dock duktigt med spö av Veyronen när den testades i Top Gear men jäklar vilket ljud! Veyronen låter inte alls lika brutalt. Någon som vet om det rullar någon Zonda i Sverige? |
|
|
V12or låter helt fantastiskt! Mercedes AMG M120 Power (grundkonstruktion från -91) |
|
|
Kristoffer_L; var det denna versionen av Pagani..? F-versionen är ju betydligt klenare :) Undrar om Nankang-däck finns i de här dimensionerna fö? |
|
|
Ja hoppas för alla Zondaförares skull att det finns passande Nankangdäck. Köpte man dem ingick det ju en expertkurs i att kunna spå det oförutsägbara hos sina medtrafikanter. En nog så viktiga faktor när däcken skall bemästra farter uppåt 400 knyck... Det kan ha varit den förra modellen jag menade. Zonda som Zonda tänkte jag :-) |
|
|
Det finns tio olika...varav denna är vackrast enl mig: Länk 25-30 MSEK har jag hört att de ska kosta, håller på o sparar as we speak! |
|
|
12:an är ok, bilen är dock alltför vulgär för min smak. Denna Länk skulle jag inte säga nej till. mvh/ Anders |
|
| zondan e en av dem grymmaste bilarna som någonsin byggts | |
| Ja, nya Huyara lockar inte lika mycket - överladdad och med blaha-design.... | |
| Jag såg en Avendator idag på Birger Jarlsgatan i S-holm, glörk!. Den är betydligt snyggare enligt min mening! Paganin är så överdriven. | |
|
Hade hellre tagit denna (om man hade möjlighet att välja) :) Länk |
|
|
Tja, smaken - eller frånvaron därav - skiljer ju :) Kul film K33t; men......den väckte inget ha-begär hos mig, motorljudet är ju helt slaktat i Huayran! Coolt med panelerna dock, gör säkert någon sekund på Ringen. Önske-lineup för kvartsmilen, vinnare?: - Bugatti Veyron Grand Vitesse - Koenigsegg Agera R - Hennessey Venom GT - Nissan GTR E900 Switzer - Pagani Zonda Huayra (Zondan har ingen chans i detta sällskapet..) |
|
| ursäkta diverse missar, "K33t", "Zonda Huayra"... :) | |
|
Ja frånvaron av smak skiljer oss definitivt åt (ST220 vs M3 E46) ;) Det hade varit mycket intressant att se utgången av det rejset, både på rak och kurvig väg. :D Hälsn. K33t |
|
|
Nu menade jag inte att just du saknar smak L33t, så du behöver inte ta åt sig på pass att du känner dig hotad av en Fårrd ;) (Och det rejset hade du såklart förlorat, då jag är en gudabenådad förare). Nu blir det en fredags-Bowmore, ha en skön helg vänner! |
|
|
Jo jag känner mig mycket hotad i närheten av Fårrdar, när som helst kan en vital del av bilen eller en större rost-sjok lossna och träffa min bil. Skål! ;9 |
|
|
Med rejset menade jag givetvis superbilsracet i din önske-lineup, det andra hade ju aldrig blivit något rejs eftersom vinnaren redan är given. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.