|
|
|
|---|---|
|
Länk Kan det verkligen finnas nån som betalar 9 miljoner för den?! Vad gör den så ovanlig? MVH Peter | |
fredde 7 |
peddan: ??????????????. |
|
:-) Undrar vad bilen stått i alla år?... |
|
|
Det senaste året i bla Förenade Bils bilhall. BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
| Den där har en gång tidigare fått mig att sätta morgonkaffet i helt fel strupe ----> Länk | |
|
ovanlig!! de ser ut som en F1 bil, men jag kan ha fel?? svaret på frågan är ju: visst finns det köpare i sverige men dom e nog inte många! utanför tråksverige finns det säkerligen köpare. |
|
| Man får nog permium selection till den. Så då är det ett bra köp. | |
|
Rikitgt cool faktiskt... Men ingår 3 års fri service? Blir nog lätt lite hlv-svettigt om inte.. |
|
| "hej, tänkte provköra en av era bilar, går det bra...?" :) | |
| Rostskyddsgaranti..? Schysst garage :) | |
|
Haha, jag gillar beskrivningen: Sekventiell växellåda, Antispinn, Färddator, LM-fälgar, Multifunktionsratt, Spoiler bak, Sportstolar, Nyskick Sportstolar, spoiler bak (understatement), multifunktionsratt (!!!!!). Det måste väl ändå vara ett skämt, eller? |
|
![]() 13.392 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
De hade den även ståendes på Motormässan i Malmö i våras Länk Spoiler bak :-) Sitter även en liten pryl där fram också som är svår att missa :-) |
|
Lite komiskt när man tittar man på datan från Transportstyrelsen, d.v.s. datan på den bil (det reg. nr.) som Förenade Bil lagt in den som... --- Märke: BMW Biltyp: - Hästkrafter: 104 Hk Modell: 1600 GT Färg: Ljusgrå Motorstorlek: - I trafik: 1968-01-01 Drivhjul: Tvåhjulsdriven CO2-utsläpp: - --- -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Peddan, Ska du inte sticka dit och provköra? |
|
| Jwo: nej men du kanske kunde skött försäljningen för det är inte mycket i annonsen som stämmer med verkligheten här heller... | |
|
Annonsen/specen spelar mindre roll när man sticker ut på en provtur i alla fall? Jag menar det är kul att provköra M-bilar? |
|
| Rätt oseriöst att dom skriver M1, den heter BMW Sauber F1.06 | |
|
Ja annonsen kunde ju sannerligen varit lite mer seriöst skriven med tanke på att förenade bil säljer den... Tillverkad 1968, 1600 gt, 104 hk mm...:-) |
|
|
Synd att den saknar dragkrok...annars hade jag slagit till. Men det kanske går att eftermontera? /J.I |
|
| ingår motor och får man köra hur man vill och var man vill? eller har bmw massa regler som ferrari | |
|
Var du kör lär det ju finnas andra än BMW som har en åsikt om... ;) ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.