|
|
|
|---|---|
|
Jepp.. Efter att kört MB, Volvo 140, 240, 740, v70 Saab 900, 9-5, 9-3, Fiat, toyota mm, så har jag nu nybliven ägare av denna underbara bil . Bmw 320d - 09. 177hk. Måste säga att jag är väldigt nöjd, trots att jag just bränt strax över 200k. Nu till mitt problem, vilket uppstod dag 1. Jag har 2 busiga ungar. 2 och 4 år. Jag satt i kö på 2 filig väg, och utan problem lyckades min 2 åring öppna bakdörren. Slutet gott allting gott, ingen skada skedd. Men jag vet att farsans gamla mazda han hade på 80 talet kunde man spärra bakdörrarna så att dom endast gick att öppna utifrån, Kan man göra något liknande på 320:n ? Tacksam för svar... | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
På 5-serien går det, borde vara lika på 3-serien. Litet spår där du vrider med nyckeln. Står det inte i instruktionsboken? "You can call me Bon" |
|
Ska kolla det.. har haft bilen 1 dag, och sitta i bilen och läsa instruktionsbok med 2 ungar,, ingen ro.. tänkte jag skulle kasta ut frågan här då man alltid får svar i folkspråk, inte i intstruktionboksspråk. Tack för ditt svar allafall.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.