|
|
|
|---|---|
|
På jakt efter en E39 och hittat en touring E39 den har M-front men med standardbakkofångare. Såldes detta orginal? Säljaren vet inte om att det ska vara bytt, men jag anser det eftermonterat? Jag vill ha en orginalbil. | |
| Säkert eftermonterad?Har en e39 touring den har m-Paket annan kofångare bak!! | |
|
Är det denna Länk ? I så fall definitivt eftermonterad M-front. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
| Inte den bilen men exakt den kofångaren fram och std bak. Ser väl ok ut, men får väl kolla till orsaken, krockad eller någon som meckat med den. | |
| Många byter till M-front för det är snyggare helt enkelt. | |
| Tycker nog att det skall vara ett komplett paket om det skall vara M-stötfångare. Och listerna skall vara svarta. Under många år tyckte jag att M-paketet var överlägset snyggast, men det börjar kännas söndertjatat nu på något vis då det är en väldigt gammal modell. | |
|
Jag kan inte förstå att man har ett sådant fult utblås på bilar med M paket, ser ju hemskt ut. Varför satte man inte 2 små pipor brevid varandra ist ? |
|
| Anders: Håller med dig. bara kofångaren fram känns som halvfärdigt och passar inte ihop. orginal bilar är nog mer värda när de blir äldre även om någon har lagt ner mycket pengar och jobb på sin bil. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.