AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
9.548

Har Volvo övertro på V40?

Sida 2 av 2
Visa användare
3.753
Sani
Volvo XC60 T6 Black Edition -26
XC50 blir mycket snyggare än V40, fyi.

Jag tycker V40 ligger OK i pris, man får se till Volvo exklusivitet (globalt) också.
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
XC50?
To
1.022
Tom i norr
520d-EDE 2012
XC40 kommer snart.
baksätet är riktigt trångt och jag sitter faktist bättre i min 1-serie.. dock bör det tilläggas att jag provsatt en bil med panoramatak.. annars har jag bara goda saker att säga om v40.. den e sjukt fin o känns klasser bättre än alla andra volvo
Provsatt också en idag och den överraskade positivt. Dessutom är den betydligt snyggare än 1-serien tycker jag. Blir nog en bra försäljning på den i dessa tider när en del byter till mindre modeller.

/Anders
Länk här är bilder på r-design
Grymt snygg med R-design, Kommer den inte med D5 motor?
Extra dikke smurf! Det var bra :)
Terry N
Grannen, som jobbar volvo hade hemma en V40 D3 imorse, den överraskade mig faktiskt. Riktig snygg design... Han var inte hemma så jag kunde inte fråga hur mkt paket det var på den, men det såg riktigt ok ut. Håller med, snyggare än nuvarande 1-serie. (måste ha M-paket för att någorlunda komma till sin rätt).
Am
730
Amli
BMW X5 xDrive50e -25
Nu verkar det som V40 XC är officiell. Jag tycker tycker den var riktigt snygg!! Snyggaste Volvon någonsin faktiskt. Helt värdelöst att bara erbjuda AWD till T5. Men jag utgår ifrån att de släpper fler alternativ senare.

Länk
V40 är den första Volvon på länge som gör mig positivt överraskad. Har inte hunnit provköra än. Volvos tygstolar är dock riktigt tråkiga...
volvo har lyckats bra med v40 men det jag kan sakna är t.ex färgkombinationer både interiört och exteriört. det finns för få färger på klädseln samt lister.. samma sak på s/v60 där det i stort sett är beige brun eller svart inredning.. tänk er en vackert röd skinninredning v40.. hade kännts väldigt sportigt i alla fall
går att bygga v40 med r-design på volvos hemsidaa nu
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.