|
|
|
|---|---|
|
Är denna Bmw 523I värd ca 21-22.000kr tycker ni? Länk Fordonsidentifikation Registreringsnummer: Fabrikat: BMW 523 I Färg: MGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2000 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: Typgodkännandenummer: e1*98/14*0028*11 Typgodkännandedatum: Senaste EU-regbevis del 1: Nytt EU-regbevis del 1 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Senaste EU-regbevis del 2: Nytt EU-regbevis del 2 är ej utfärdat, det gamla beviset är giltigt. Handelsbeteckning: Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: Avställd (2011-10-29) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja Antal ägare: 1 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2003-01-09 I trafik första gången i utlandet: 2000-03-15 Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2012-05-01 - 2012-09-30 Senast godkända besiktning: 2011-10-04 Vägmätarställning, km: Skatteuppgifter Fordonsskattepliktigt: Ja Årsskatt, kr: 2246 Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 424 Återbetalning vid avställning, kr: 0 Betalningsmånad/er: oktober Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten. | |
Karl-Hilding |
Ja om den nu inte gått 40.000 mil. Förmodar att den har servicebok eller nåt i stil med den. Du bör se om den är lite sliten inuti. I alla fall på ratten. Min gamla 528 hade gått 27.000 och var i nyskick inne. |
|
Ca 15,600Mil har den gått Ok, |
|
| Oklart. Obesiktigad, avställd sedan ett år tillbaka. Är den inte monstruöst fin hade jag nog letat vidare. | |
|
kollade igen Bes-prokollen senaste mätarställning 132193km 2009-10-06 Alla efter det kunde inte vägmätarställning avläsas, Hur kommer det sig att man kommer igen Bes endå? |
|
|
M_Tech: Besiktningen bryr sig inte ett dugg om miltalet, rullar många bmw´n på vägarna med pixelfel som bilprovningen inte kan registrera miltalet på. BMW M-POWER |
|
| Fanns inget krav på att mätarställningen skulle vara avläsbar tidigare. Har för mig att det kravet finns numera, eller att det finns som förslag | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.