|
|
|
|---|---|
|
Hejsan. Bara lite så här för att fördriva tiden lite så kom jag och tänka på en Mörkgrön 740 e32 med en ljusgul läder inredning. Som dessutom var utökad. Denna såg jag i Eslöv flera gånger då med OZ opera split fälgar antaligen 8.5" resp 10x17". Finns denna kvar? Tror den importerades nån gång i början av 2000 talet kan ha varit slutet av 1998-99 | |
|
Fanns en -94:as 740 till salu här i Sundsvall i början av sommaren, dock hade den gått varm och behövde bytas nån av topparna har jag för mig. Den var mörkgrön med ljusgult skinn och mörka sömmar på vissa ställer. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. Svart golvmatta, grymt snyggt iaf! |
|
|
Kan mycket väl vara den, har för mig att den var nyare än 92 (skiljer ju lite på inredningen). Undrar om den inte också hade ljusgul skinn/läder även på intrsument brädan. Den var riktigt trevlig att titta på. |
|
|
Här är en likadan som var till salu i somras. Börjar ångra att jag inte slog till :/ Länk |
|
| Oxfordgrön med ljust skinn är underbart snyggt! | |
|
Mitt minne säger att de var mer gult än så.. Oavsett vad så är den kombon såå trevlig och vara i ! |
|
|
Tog ett snack min far som också sett den några gånger och han sa tvärtemot mig. Att de inte var "gult" utan vitt. ?? |
|
|
Dessa är -94:or, och sk. Sonderedition, de sista som tillverkades av E32. Ung. som man gjorde/gör med Volvo. Kallar dem Classic o stoppar i litet finare grejjor :-) /A |
|
|
Vill minnas den hade en hel del utrustning. Kanske även hade el manöverade sportstolar.. Är inte säker. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.