|
|
|
|---|---|
|
Vill varna alla som har tänkt att beställa delar från carstuff.se. Beställde en stötfångare i maj som jag ännu inte har fått. Svarar ej på telefon eller på mail. Har försökt ett antal gånger. Fick ett svar på mail efter ca en månad (juni) då han lovade leverans veckan efter men de dök inte upp något. Sedan dess har jag inte fått kontakt. Som tur var valde jag fakturabetalning så några pengar har han (Fredrik Rangert) inte fått ännu. Så carstuff.se står inte högt i kurs hos mig! | |
|
Nej, det förstår jag. Bra tips. Alexander |
|
|
Det är jag som driver butiken, svarar här under mitt personliga AP-nick (beklagar det "töntiga" användarnamnet men det har hängt med sedan jag registrerade mig 2003). Beklagar förseningen och att informationen har varit bristfällig. Men jag var av uppfattningen att du avbeställde fronten då den blev försenad? Enligt mail du har skickat. Det har strulat mycket med leverantörer under hela sommaren, som har lovat leveranser men inte kunnat hålla vad dom lovat. Detta i kombination med en semestervikarie som inte har uppfyllt förväntningarna. Detta har tyvärr fortplantat sig till kunder, vilket jag verkligen ber om ursäkt för! Mvh, Fredrik Rangert |
|
| Då var det uppklarat. Synd bara att det ska till ett inlägg här för att få kontakt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.