|
|
|
|---|---|
|
Hej, kommer nog att åka till Lavo en bit från Karolinska för att tvätta av min duktigt skitiga X3:a idag. Finns det tvätta-själv alt. hyfsat prissatta och försiktiga handtvättare i närheten av Järvastaden (dvs. bara en bit nordväst om Järva Krog)? Alternativt om jag kan köra och lämna och sedan hämta efter jobbet, jobbar vid Hötorget. Tänker mig något ställe med hyfsat pris så jag regelbundet kan lämna in men tar gärna tips på tvätta-själv också. | |
| Pitstop.se, 5 min från Solna , allTid handTvätt | |
|
OKQ8 i Bergshamra har en tvätthall med gör-det-själv Alexander |
|
|
Tackar för tipsen. Måste avråda från W&D Crwash:s station i Solvalla. Funkade grymt dåligt och jag har mailat och bett om pengarna tillbaka. Den verkar riktigt gammal- Deras nya i Frihamnen är tiptop men här var det tokdåligt tryck och kallt vatten. Svor som en bortsbindare och gav upp när 60 spänn var slut. Jag har tvättat många gånger och kör igenom en ren bil på 40 kr och en riktigt smutsig kärra på max 80 spänn. |
|
|
Pitstop var lite fel håll för mig. Jobbar vid Hötorget så gärna nära Järvastaden eller på vägen mellan Hötorget och hemma. Mer tips? |
|
| Det ligger ett riktigt prisvärt ställe vid norrtull, jag kommer bara inte ihåg vad det heter. Det ska finnas en tråd om det (sitter på mobilen, så det är krångligt att söka). | |
| Glowcar heter stället. Fördelen där är också att du kan låta bilen stå hela dagen, lämna på väg till jobbet och hämta på vägen hem. 240kr tog de förut iaf för in/utvändig tvätt - var 10e tvätt fri. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.