|
|
|
|---|---|
|
Jag har en 328 CI -00 "E46" där inredningen har varit utplockad, (stolar, dörrsidor och baksäte.) Vi har satt tillbaka allt igen men nu lyser airbag lampan i instrumentpanelen. Lampan blinkar till en gång precis när jag har startat bilen men sen häller den sig tänd hela tiden. Vi fick det som en 2:a på besiktningen igår så vi måste släcka den. Måste man släcka den med data eller vad kan vara fel? | |
|
Antagligen räcker det med att släcka den med datan. Antagligen passagerar airbagen fram i stolen som strular, men det ser du om du felsöker bilen samtidigt som du ska släcka den. |
|
| Såg att du är från Skåne. Är det närheten av Landskrona, så kan jag hjälpa dig att släcka den. | |
|
Okey, ja det hade vatt kanon. Men kan du felsöka den oxå med din data? Så man ser om där är nått fel eller inte. Va tar du för en sån sök och släckning? Det va du som hjälpte mig med mitt gasspjäll här på forumet. Jag bor utanför Helsingborg så det är inte så långt från dig |
|
|
Ja vi felsöker hela så fall. Lika bra. Det fixar vi :) |
|
|
Hallå igen. Vad är priset för en koll av airbag lampan o släcka den? Kostar det mer att felsöka eller e ´de samma pris? |
|
| Kostar inget. | |
| oj där ser man, de låter super bra. Har du nån ledig tid nästa vecka? Kan jag slå dig en signal så kan vi bestämma mer? | |
|
Gör så. Jobbar natt, så efter 13,00 går bra. 073-8452362 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.