|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Varför inte en e46 M3? Får du ju både skinn och en "relativ" juste stereo. Med länsförsäkringar kan du få en årspremie på 4867:- med rätt förutsättningar (ålder,villa,läge,guldkund osv) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05375 |
|
Japmax: E65 vs. E87/E90, du jämför en Pråm med en Daycruiser. :-) |
|
|
Tack för alla svar! Låter som att 130:n är ett bra val, och självklart vet jag att det inte är billigt med bil men just den delen med att bilen kommer stå på pappa är ju lite grundat på att han kommer ha den registrerat på sig/företaget där just jag är anställd och jag kommer att köra bilen till jobbet, så det kommer fungera som en förmån för mig att få låna bilen, Grannen har en e90 och den tilltalar mig inte alls i utseende, bodde på hotell inatt och från hotell fönstret såg jag en e87 med m paket svart med svarta m fälgar alá m3 stuk, såg riktigt tilltalande ut. Det verkar ju som att om 10-15 år så kommer det vara hybrid bilar som gäller med extremt snåla dieslar kombinerat med elmotorer vilket känns så där skoj, så kanske dags att passa på med en bensinare med kraft i innan bensinen verkligen är ett svår motiverat drivmedel i och med prishöjningen. Är man uppväxt med en rak 6:a som varvas ut ordentligt så har man lite svårt för hur en en bil låter tyvärr, vet inte om allt detta bara är inbillning bara för att få magkänslan angående en 130:n bli lite bättre ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.