|
|
|
|---|---|
|
hallå, hänger inte med här, när jag körde e39an, den panelen sade att dörren var öppen, men den visade inte vilken dörr. har inte e39an bildvisning som alla andra bilar? | |
|
De med lilla färddatorn visar en grafisk bil med "rätt" dörr visad som öppen. De med stora färddatorn, dvs stor display i kombiinstrumentet skriver ut i klartesx att en dörr är öppen. Tror dock inte att den skriver ut vilken dörr. De utan färddator som bara har yttertemp och minsta disaplayen tror jag inte visar något alls. Möjligtvis plingar den. Med reservation för felskrivning, det var ett tag sedan jag hade E39an. |
|
|
det verkar som du har rätt, men det måste ju vara det sämsta jag har hört angående bmw. att en bmw 2003 modell inte visar är katastrofalt... |
|
| A shit asso. Kaoz med den bilen- | |
|
Personligen förstår jag inte vitsen med en öppen dörr indikator. Jag är i af utrustad från fabrik med öron och dom öronen hör om och även vilken dörr som skulle vara öppen så fort bilen börjar rulla. |
|
| Man både ser och hör vilken dörr som är öppen på en e39 genom att snurra lite på huvudet, tar väl ca 2 sek att ta reda på det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.