|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Halvt OT men ändå: Dett finns absolut ingenting jag saknar hos e90n. Visserligen hade jag inte en 330, men en m-sport med dithörande chassi. Efter några provveckor med en 320d sportline i våras störde jag mig bla på känslan i ratten, men när jag nu haft min f31a med adaptiv chassi (ej VSS) i drygt en månad och precis kört in den, så kan jag säga att jag är helt såld! Sätt i sportläget och du känner hur den styvar upp sig och ratten blir tyngre och ALLT ;blir bättre på alla punkter. Otroligt precis och stabil, var till o med helt emot att gå över till automat men w00t :)) oerhört lite turbolagg (om ens nåt) grymt vrid och kraft konstant tillgängligt, tryck på och du får svar direkt. Ljudet skiter jag i, kupen är så tyst ändå och HK-anläggningen får göra sitt istället. |
|
|
1975Manowar: Jag vet inte om tiderna stämmer, men om de gör det så kan det ha sin förklaring i att utväxlingen passar 330n i just det intervallet. Utväxlingen skiljer sig nog en del mellan dessa två /DJ |
|
|
Hej provkörde och beställde sedan också en 328 m-sport VILKEN bil!! man blir aldrig besviken på bmw. att man kan nå 0-100 på under sex är bra jobbat. Hade ju givetvis föredragit 335 men........ Kul att köra bensin igen också hade nästan glömt hur fint dom går. |
|
|
Burt, här kan du se vad jag med flera tyckte om 328i F30 m-sport: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.