|
|
|
|---|---|
|
i vinter så ska mina fälgar renoveras då förra ägaren har varit emot och skrapat två av dom. Nu funderar jag på om jag ska. 1. Behålla dom i samma färg 2. Mörkare 3. Svarta Vad tycker ni gör sig bäst? Original: Länk Mörkare: Länk Svart: Länk | |
|
silver ser tråkigt ut och svart har blivit så vanligt att det är fult tycker jag. Skulle nog köra på stålgråa eller mattgrå, mattsilver? |
|
|
Håller med om att silver ser för trist ut. Jag hade satsat på samma Shadow lack som sitter på M5 fälgarna till E39. Dvs denna. Länk |
|
|
Det är väl INGET att fundera på enligt mig! Originalet är ALLTID snygast! Men det är ju bara en smaksak, och den är ju som bekant delad! :) Alexander |
|
| Förutom att han fälgar inte är orginal... | |
![]() 940 E39 520iM -01 (M54B22) Orientblau Metallic
F36 420xD -16 (N47D20) Sparkling Brown Metallic |
Trender kommer o går men originalet är väl snyggast i längden. Det är egentligen din egen åsikt som är viktigast! Du ska vara nöjd med dem! |
|
Tycker inte de där fälgarna gör sig i nåt annat än original silver. Krävs "rejsigare" fälgar för att svart och matt ska funka tycker jag. ------- //Lövet |
|
| Gillade de silvriga fälgarna bäst. | |
| Jag har haft lite svårt att bestämma mig, när jag tänker efter så är det nog mest "nyhetens behag" som gör att jag vill lacka dom i en annan färg, men snyggast är nog som sagt silver :) funderar på om jag kanske skulle sänka bilen en aning till istället :) har ni andra förslag på hur jag kan få bilen lite snyggare så fram med det haha. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.