|
|
|
|---|---|
|
Har satt i 6 st cd skivor i cd växlaren men när jahg väljer i menyn cd så står det efter ca 5-7 sek cd error?oavsett om det är bränd skiva el köpt skiva?? Vet någon om man kan koppla in en usb kabel så man kan spela från ett usb minnet el liknande i dessa bilar och ändå behålla kasett/navigatorn. | |
| Har du satt skivorna åt rätt håll? På vissa växlare ska man vända skivan "åt fel håll" i magasinet. | |
|
Hej ja precis som du skrev skivorna sitter tvärtom på denna,helt otroligt men men, nu fungerar det tack för hjälpen. |
|
| fint när felen är så pass enkla. | |
|
ja visst är det så enkla fel är de bästa felen.. Vet någon om det går att koppla baslåda via org slutsteg i bagaget? el hur ser det ut på baksidan av den fina kasettradion?(kasettradio och navigatorn sitter i ett paket.går det att koppla där?vill göra det så enkelt som möjligt. |
|
|
Jag har kopplat in en lågnivå omvandlare i min, tog signal från högtalarkablarna som går från orginal slutsteg till bashögtalarna (sitter bakom vänster panel i bagaget) Samt remote från orginal slutsteg då slår de andra slutsteget som du sätter till nya baslådan igång samtidigt som orginal bara hitta rätt kablar och skarva från dom :) |
|
|
Ok ska alltså remote kabeln kopplas från orginalsteget till de slutsteg jag ska ha till baslådan el?Är ju skitdålig på sånt hahah. finns det utag på orginalsteget för remoten? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.