|
|
|
|---|---|
|
Hej måste får skriva av mig lite =) Jag och sambon var iväg förra veckan och köpte en 535d touring -05 Säger bara vilken UNDERBAR bil ! Har haft bmw i alla tider men aldrig en diesel =) så varför snåla ? så vi köpte värsting diesel från bmw =) Måste säga villken prestanda =) går under litern hur man än kör till och med med en 2000 tons kärra med ett ton pellets =) Har haft en 540 e39 som drag bil förut och den känns helt orkeslös i jämförelse =) och drar 1,6 liter milen med kärra =) Frågar mig än varför jag inte köpte en sån för längesen =) en glad bmw ägare Mvh Mikael | |
| Grattis till en grym bil | |
|
Tack är riktigt nöjd med den =) Dock får jag inte telefon att fuka som den ska =( |
|
|
Grattis till nya bilen! Den är stark som orkar dra en "2000 tons kärra" ;) |
|
| Haha!skapligt själv brukar jag ligga lite över litern med 1800kg husvagn! ;) | |
|
ha ha så härligt fel det kan bli ska ju stå 2 tons kärra eller 2000 kg kärra =) Trodde inte det skulle vara en sån skillnad mellan diesel och bensin =) |
|
| Om du har fast monterad telefon in bilen så kan du tyvärr inte synka med någon annan mobil. Det var det jag kom fram till efter mycket sökande på forum. | |
|
Grattis till en fin bil!! Visst är dom härliga :) _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
hej ja mycket härlig bil.njuter när jag åker ;-) har blåtand och det funkar i bland kan ju vara min telefon som bråkar |
|
| Man kan bara gratulera till en mycket fin och körglad bil !!! | |
|
Gratulerar till ett bra val! 35d-motorn är en pärla! /Håkan |
|
|
Välkommen i diesel träsket Ha deT |
|
|
Känns underbar körde 22 mil idag (landsväg) i ca 100-140 kmh och snitta 0.66 otroligt med en sån stor bil måste jag säga mvh mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.