|
|
|
|---|---|
|
Var på cruising i Lidköping i helgen och skulle egentligen kört denna Buick Länk men eftersom regnet hängde i luften blev det istället denna mycket ovanliga MercedersLänk BMW CS #5206 | |
|
Fin roadmaster -58 din egen eller? Missa nog med Merca bilden Ha deT |
|
| Oj! En 600 Pullman? | |
|
Thom525! Nej, det är en kompis bilar, och det är en Buick Limited, men är väldigt lik en Roadmaster, är väl mer krom på limiteden om jag inte minns fel. Lus! Pullman är ca: 1 meter längre, denna är "bara" 5,5m. Jag har bara sett en sådan här i verkligheten tidigare i hela mitt liv, så det var rätt kul att få köra den. MB 600 tillverkades för hand från 63 till 81 i 2600 ex. bara 14 st såldes i Sverige. BMW CS #5206 |
|
| Fantastiskt! Har du fler bilder? | |
|
Här är ett par till, och en på buicken.Länk Länk Fönster, stolar, även baksoffan och bakluckan drivs hydraliskt BMW CS #5206 |
|
|
Blev nåt fel, försöker igen.Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
|
Länk BMW CS #5206 |
|
| De är otroliga! | |
|
Håller med, jag läste också att Merceders gick back varje år på modellen. BMW CS #5206 |
|
|
Konstigt att jag inte kan se 600 an p första bilderna med telefonen Det kan inte finnas många av dem i Sverige Inte av Buicken heller Ha deT |
|
|
Jag kan heller inte se den på mobilen, vet inte varför. Buicken är tillverkad i 839 ex för 54 år sen, så det är svårt att veta hur många det finns kvar idag, men det lär finnas fler i Sverige än i USA . Mercedersen är importerad i mitten av 80-talet från USA men har sedan blivit stående tills nu, den har bara gått 9000 mil, är 1970 års modell BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.