|
|
|
|---|---|
loqman |
Jag skulle vilja säga till BMW i Tyskland, Varför ingen E36 iX. Kan man inte stoppa in 525iX motor 24 ventilare i en 325 eller M3 vad vet jag och lite modiferingar.. Det skulle ju vara rena drömmen. E36 är den snyggaste bilen människan har kunnat designa så varför finns den inte för oss nordmänniskor som 4*4. Är det någon som har försökt eller tänkt på det. För man vill ju köra sin skönhet på vintern oxå. Nu är jag tvungen att avställa min 325 snart pga ovan nämnda problem. |
|
Bara att ta fram svetsen och kapmaskinen och bygg din egen ! Du kan få låna min E21a som prototyp =) Biltema Motor Werken =) www.hackefors.bmw.se |
|
|
iX finn finns ju som E36 kombi. Snygg den oxå (förrutom baklyktorna)! Mvh Henrik. |
|
|
motorn är väl det minsta problemet det enda som skiljer från den motor du har är oljetråget så det är en enkel match att byta. SEN ska du anpassa drivlinan till en annan kaross och bygga om framvagnen - där har du jobb :-) Blir nog billigare att köpa en E46/Xi, men det kanske inte är pengarna utan grejen att göra det som lockar dig? /göran, vintermannen/ Behöver man inte kombi, behöver man inte bil |
|
|
Ställ inte av den! Byt med mig! skinn, AC och allt annan som behövs. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
loqman |
Tack men nej tack, jag vägrar att köra en 5-serie. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.