|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har precis köpt mig en fin 740iA -95 som behöver lite kärlek. Bla. så fungerar inte kupéfläkten och misstänker att ACC panelen är kass. Finns bla. pixelfel. Har den panelen med vrid fläkts reglaget och undrar om man kan byta till panelen som har tryckknappar för fläkthastighet ?? Finns det något annat utöver säkring som kan göra så att kupé fläkten inte går något som brukar gå sönder på dessa modeller. Stereon har även den pixelfel och undrar var man kan få tag på en bättre beg. ? Alt. lämna in för reperation ? | |
|
Hej, Förmodligen så är det kollen som är slut de kostar inte mycket ca 100 kr. hos en bilelektriker, men du får plocka bort instrumentbrädan för att komma åt fläkten ca. 2-4 tim. Ja du kan byta jag har en panel som har varit i en 740 från 00 du kan få köpa den. du får skicka PP. |
|
|
Finns det någon guide på hur man river panelen ? Har för mig fläkten fungerade en stund - får gå över säkringarna igen och kolla. Om jag förstått rätt så innehåller de vrid reglagen en potentiometer ? Skickar ett meddelande ang. fläkt panelen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.