|
|
|
|---|---|
trampbilen |
Det vore kul med en klubb där träffar som den här kunde arrangeras. Länk |
|
Det är väl inget som hindrar dig att dra igång en? :) Det har varit på tapeten åtskilliga gånger men har alltid runnit ut i sanden. Frågan är vilken nytta en klubb skulle göra - en utmärkt BMW-klubb i form av BMW Club Schweden finns redan och anordna träffar och sådant går fint att göra via forumet här. Det finns även en svensk Z-grupp på Facebook som har en hel del medlemmar Länk Tidigare forumtrådar om en Z-klubb; Länk Länk Länk Länk Länk Länk /Masten |
|
|
Håller med, Var senast på sportvagns träffen Hofsnäs även där många Z3;or Bmw cluben något annat. än någgot för bara Z3 Från en som var med |
|
|
Det är bara att samla ihop en hög med Z-bilar, och komma och sätta lite taklös glans när och där det passar. Sektioner inom BMWCS finns det i varje ände av Sverige redan. Det är oftast oligare tillsammans än var och en för sig ; ) BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Hobbe, those were the days! :) /Masten |
|
|
Ja, förr var vi inte rädda för att samlas på tex Brostugan tillsammans, ha kul, och drägla över varandras bilar ; ) BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Bor man i Stockholmsområdet så är nästa Brostugeträff 3/9 kl.1800. Senast vill jag minnas att det bara var en Z3 där. Var gömmer sig Z-folket? Sommaren har inte varit en hit, men visst går det att fälla upp suffletten om man bara vill när det vankas fikaträff? BMW Club Schweden-BMW Sport Club |
|
|
Hoppas jag kan komma till Brostugan på måndag.. Lite tight att hinna hem och byta till finbilen bara. Den tidigare gång jag var på Brostugan i år var jag ensam Z bil.. :-( //Anders |
|
| OCH FINNS DET INTE NÅGOT INTRESSE ATT STARTA NÅGOT I VÄSTRA SAVERIGE HÖR AV ER | |
| Det blev lite stavnings fel tyvärr får be om ursäckt | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.